Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروازهای فرودگاه یزد در مسیر مشهد همه روزه توسط شرکت های هواپیمایی آسمان، کاسپین و پویا برقرار است و پروازهای شرکت سپهران نیز از ۲۲ مرداد و در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان یزد اظهار داشت: سیاست این اداره کل حضور هر چه بیشتر شرکت های هواپیمایی و تشدید فضای رقابتی منتج به خدمت هر چه بیشتر و با کیفیت به مردم  و به وجود آمدن فضای کسب و کار پر رونق در همه ابعاد و ایجاد زمینه های اشتغال مستقیم و غیر مستقیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی با حضور شرکت هواپیمایی سپهران، تعداد ایرلاین های فعال در فرودگاه بین‌المللی یزد به ١١ شرکت در طول سال گذشته رسیده است.

روزانه بطور میانگین ۱۰ پرواز در فرودگاه یزد انجام میشود که پرواز به مقاصد تهران، مشهد، اهواز و بندرعباس به صورت عادی و پروازهای عتبات عالیات، تبریز،کیش، قشم، شیراز و زاهدان به صورت موردی است.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز یزد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی

در حالی که قرار بود پرواز تهران-مشهد شرکت یزد ایر با شماره ۶۸۹۸، ساعت ۱۸:۱۵ امروز حرکت کند بدون اعلام قبلی به ۲۳:۱۰ تغییر زمان داده است.

به گزارش دانشجو؛ این پرواز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد توسط شرکت هواپیمایی ماهان پشتیبانی می‌شود.

نکته قابل توجه اینجاست که نه مسؤولان ماهان و نه یزد ایر هیچگونه عذرخواهی در این باره نکرده و این اتفاق را طبیعی می‌دانند.

شرکت هواپیمایی ماهان و شرکت‌های فروش بلیط هواپیما نیز نه تنها معذرت‌خواهی در این رابطه نکردند بلکه با مسافران برای کنسلی بلیط نیز همکاری نمی‌کنند.

در حال حاضر مسافران سرگردان هستند و احتمال آن وجود دارد که پرواز دوباره هم به تعویق بیافتد.

در روز‌های اخیر مخاطبان خبرگزاری‌ها پیام‌های متعددی را درباره تاخیر پرواز‌ها و بدرفتاری ایرلاین‌ها در میان گذاشته‌اند.

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی