Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:57:44 GMT

مسئولان مهریز روز خبرنگار را تبریک گفتند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۹۴۹۴

مسئولان مهریز روز خبرنگار را تبریک گفتند

امام جمعه مهریز گفت: خبرنگاران مختلف رسانه‌های گروهی این شهرستان با تهیه اخبار و گزارشات متعدد سالانه نقش مهمی در توسعه همه جانبه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دارند و باید بر اقدامات خود بیفزایند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالان رسانه و خبرنگاران باید در کنار مسئولان نسبت به تولید محتوا و مطالب ارزشمند به خصوص در عرصه جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری پیشگام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انعکاس خدمات نظام و انقلاب اسلامی به مردم موجب ایجاد امید و اعتماد در جامعه اسلامی است و باید در این خصوص خبرنگاران همیشه پیشگام و ماموریت ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

محی‌الدینی بیان کرد: فعالان و خبرنگاران رسانه های گروهی باید به دور از بزرگ نمایی فقط واقعیات را در جامعه به صورت موثق و مستند در اخبار خود پوشش دهند که اهمیت بسزایی دارد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: روز خبرنگار که امسال با عاشورای حسینی همراه شد دارای ارزش است و باید همواره فعالان این عرصه رسالت اسلامی و انقلابی خود را در کشور انجام دهند.

محمد دهقان بنادکی با قدردانی از فعالیت خبرنگاران رسانه‌های گروهی در شهرستان افزود: تهیه اخبار و گزارش در خصوص ظرفیت‌های شهرستان باید همواره در راس برنامه‌های خبرنگاران قرار گیرد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و دولت از فعالیت و اقدام آنها سالانه در منطقه حمایت دارد و باید همه مردم و مسئولان قدردان خبرنگاران باشند.

این مسئول بیان کرد: بخش اصلی توسعه شهرستان بر عهده فعالان فرهنگی و اجتماعی است و تاکنون در این ارتباط کارهای خوبی صورت گرفته و باید روز به روز تقویت و حمایت شود.

دهقان بیان کرد: خبرنگاران بیش از گذشته با روحیه جهادی و انقلابی در مسیر جهاد تبیین همانند گذشته پیشگام باشند و ماموریت خود را با دقت بیش از گذشته در شهرستان انجام دهند.

همچنین مسئول بسیج رسانه مهریز در پیامی گفت: روز خبرنگار فرصت خوبی برای تکریم افرادی است که سالانه برای توسعه شهرستان در ابعاد مختلف با تهیه اخبار و مطالب ارزشمند تلاش دارند.

مرتضی منصوری با قدردانی از خبرنگاران شهرستان که همواره در کنار مردم و مسئولان برای توسعه منطقه از هیچ کوششی دریغ ندارند قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

رییس شورای اسلامی شهر مهریز هم گفت: نقش خبرنگاران شهرستان در توسعه و انعکاس ظرفیت های مختلف نقشی بی بدیل و اثربخش است و باید روز به روز تقویت شود.

سید محمد امین بیدکی افزود: این خبرنگاران و فعالان رسانه هستند که در کنار مسئولان نقش اطلاع رسانی درست را در ابعاد مختلف بر عهده دارند و تقویت و حمایت آنها یک وظیفه است و باید گسترش یابد.                    

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید، به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

مهریز دارای ۱۰ خبرنگار، یک پایگاه خبری و ۲ نشریه محلی است و این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز روز خبرنگار جهاد تبیین یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز روز خبرنگار جهاد تبیین مهریز روز خبرنگار جهاد تبیین یزد روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درنشست حل مشکلات و چالش های تالاب انزلی با تاکید بر اینکه مسائل زیست محیطی با محوریت تالاب بین المللی انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان انزلی باشد افزود: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد:مسئولان باید با جرات و شجاعت به این مسئله ورود کرده و راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه دهند.
رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به معضلات زیست محیطی شهرستان انزلی افزود: دفع ناصحیح پسماند اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی گیلان همچنین به رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی اشاره و تصریح کرد: برای رفع معضلات کنونی تالاب باید راهکارهای مناسب و کارشناسی ارائه شود.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه برای لایروبی تالاب انزلی باید دستورات انقلابی و قاطع هرچه زودتر صادر شود ،افزود: مشکلات شهرستان ساحلی انزلی باید اولویت بندی و از تمام ظرفیت شهرستان برای لایروبی تالاب استفاده شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه