Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمد حیدری منش روز چهارشنبه اظهار داشت: طی روزهای اخیر آخرین مفقودی سیل توسط گروه های جهادی پیدا شد و عملیات تجسس به پایان رسید و دیگر مفقودی در سیلاب نداریم.

وی با بیان اینکه تمامی جوانب برای اتمام عملیات جستجو بررسی شده، توضیح داد: رصد شماره پلاک خودروهای منطقه، بررسی ورودی و خروجی تماس های تلفن همراه افراد ساکن و حاضر در منطقه و با پرسش از بومیان مشخص شد که تمامی مفقودان در طی عملیات تجسس شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: تعداد نهایی جان باختگان در سیل اخیر ۱۵ نفر است و دیگر موردی پیدا و اعلام نشده است.  

حیدری منش  ادامه داد: در روزهای اخیر تلاش ما در کنار کار امداد رسانی و کمک به بازگشایی مسیر و کمک به حل مشکلات سیل زدگان در حوزه زیر ساختی  آب  برق و گاز معطوف به شناسایی جان باختگان بود و پی گیری برای یافتن پیکرها پس از پیدا شدن آخرین مفقودی به پایان رسیده است.

وی با اشاره به حضور خود در ستاد مدیریت بحران در ناحیه سیل زده  زرین دشت گفت: سیلاب اخیر از روز ۵ شنبه گذشته دراین منطقه اتفاق افتاد و به منازل، باغات و زمین ها آسیب رساند که امداد رسانی از زمان وقوع سیل تاکنون به طور مستمر ادامه دارد.

 به گزارش ایرنا، نیروهای امدادی و جهادی از قرچک، ورامین، پیشوا، شهریار، پردیس، بومهن و سایر شهرهای استان تهران برای کمک رسانی به مردم سیل زده فیروز کوه منطقه حضور دارند.

سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و روسا و کارکنان همه ادارات برای بازسازی و تخلیه رسوبات حضور فعال دارند.

پخت و توزیع غذای گرم در مناطق سیل زده ادامه دارد که نشان از همدلی و همکاری مردم در امداد رسانی و افزایش تعداد امداد رسانان در منطقه است تا وضعیت نابسامان مردم سیل زده فیروز کوه هر چه سریعتر به سامان برسد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها مفقودی سیل فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مفقودی سیل فیروزکوه مفقودی سیل فیروزکوه فیروز کوه سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  

جمال صالح زاده فرماندار شادگان با بیان اینکه کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان شهرستان در ۳ مرکز دهستان حسینی ، آبشار و دارخوین انجام می شود، گفت: برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار مزارع در شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

ا‌و به مشکلات حمل و نقل گندم اشاره کرد و افزود: با مدیریت مجموعه های دست اندرکار با انعقاد جلسات مختلف و بازدیدها و بازرسی هایی که از سوی فرمانداری ، جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی انجام شد در صدد رفع موانع حمل و نقل در مراکز خرید تضمینی گندم هستند.

فرماندار شادگان گفت: امیدواریم پایان برداشت پایان سال زراعی پاییزه با خرید تضمینی که در سطح مراکز شهرستان انجام می شود در سطح شهرستان برداشت قابل توجهی صورت بگیرد و در آینده نزدیک شاهد جشن پایان برداشت گندم سال زارعی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان