Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده و ورود برخی چاه‌ها به مدار مصرفی آب آشامیدنی شهرکرد و در صورت صرفه‌جویی مصرف آب، شاهد قطعی آب در شهرکرد نخواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اتابک جعفری ظهر امروز در بازدید از تاسیسات تامین آب شرب شهرکرد، با اشاره به مشکل گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ و معضل تامین آب شهرکرد، اظهار داشت: مشکل پیش آمده در طول تاریخ چشمه کوهرنگ تقریبا کم‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور تیمی از طرف وزارت نیرو در شهرکرد، بیان داشت: با گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ، بخش زیادی از آب آشامیدنی شهرکرد از مدار خارج شد.تصمیم لازم برای رفع این مشکل توسط تمام دستگاه‌های اجرایی موثر  برای حل این مشکل در دست اقدام است.

جعفری با اشاره به اینکه نیاز آب آشامیدنی شهرکرد 600 لیتر بر ثانیه است، گفت: حدود 350 تا 400 لیتر بر ثانیه تا شب گذشته برای شهرکرد تامین شد، همچنین قرار است ظرفیت‌های دیگری به مدار آب شرب شهرکرد اضافه شود.

وی با اشاره به وارد مدار شدن چاه‌های برخی دستگاه‌های اجرایی مانند فرودگاه، شهرداری و... به مدار آب شرب مصرفی شهرکرد، افزود: جای تشکر دارد که کشاورزان، چاه‌های کشاورزی خود را در اختیار ما قرار دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری: مشکل آب شرب شهرکرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شودبروز مشکل در آب شرب شهرکرد و آبرسانی با 84 تانکر سیار/چشمه کوهرنگ گل آلود شدورود چاه‌های کشاورزی به مدار تامین آب شرب شهرکرد / مردم صرفه‌جویی نکنند قطعی‌های مکرر خواهیم داشت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده تاکنون مشکل جدی وجود ندارد، مردم شهرکرد می‌بایست در یکی دو روز آینده صرفه‌جویی بیشتری داشته باشند، سعی می‌شود قطعی آب وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/7540

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران آب آب و هوا بحران آب آب و هوا آب آشامیدنی شهرکرد آب شرب شهرکرد چشمه کوهرنگ گل آلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس هواشناسی استان گفت: لردگان با ۲۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.
قطره افزود: دمای فعلی شهرکرد ۷ درجه سانتی گراد است.

دیگر خبرها

  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • تصفیه‌خانه آب آشامیدنی به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد
  • به زودی، تامین آب آشامیدنی پایدار بیش از ۱۳ هزار نفر در جاسک
  • تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • پایگاه هوایی نواتیم از مدار خارج شد+ فیلم