Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-محمد جواد خسروی شهردار منطقه 18 به اتفاق منصور هدایتی فرد رئیس آموزش و پرورش منطقه 18 از ظرفیت ها و فضاهای آموزشی و پرورشی منطقه بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهردرای منطقه 18 -  محمد جواد خسروی در بازدید از مدارس منطقه هجده گفت : در راستای آغاز کار دوباره مراکز آموزشی و پرورشی در کشور ، توجه بیش از پیش به دانش آموزان در امر آموزش و پرورش در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه هجده در ادامه با بیان اینکه اصلی‌ترین پایگاه تعلیم، تربیت و پرورش دانش آموزان  آموزش و پرورش است، گفت: با توجه به تعامل مدیریت شهری با آموزش و پرورش برای رفع کمبودها تلاش داریم با حداکثر امکان برای رفع مشکلات و درخواست ها توان خود را بگذاریم.
خسروی پیرامون همراهی و همکاری در اجرای امور عمرانی در مدارس منطقه هجده تاکید کرد: هر کمکی که در توان مدیریت شهری برای همکاری با آموزش و پرورش  وجود داشته باشد به میدان خواهیم آورد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد زیرا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شهر است و در آینده، شهر و شهروند ثمره این سرمایه گذاریها را خواهد دید. تجهیز، زیباسازی و رفع مشکلات مدارس و نیز آسفالت معابر مراکز آموزشی در اولویت شهرداری قرار گرفته است.
منصور هدایتی فرد  رئیس آموزش و پرورش منطقه 18 در این بازدیدها به اصلی ترین مشکل منطقه یعنی افزایش جمعیت و کمبود فضاهای آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: ساخت و ساز ها به صورت انبوه و به سرعت در منطقه در حال اجرا است اما از طرفی عدم در نظر گرفتن فضای آموزشی این مجتمع های مسکونی مشکلات متعددی برای مردم و مدارس ایجاد کرده است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 18  تاکید کرد:  با توجه به کمبود فضای آموزشی و فرسودگی مدارس در مناطق جنوب غرب پایتخت از جمله منطقه هجده، خیرین  باید به مناطق کم برخوردار تهران  توجه  ویژه داشته باشند.
شایان ذکر است در این بازدید که باحضور شهردار منطقه 18 و با همراهی رئیس آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مدیران  شهری و فرهنگی انجام شد از هنرستان حضرت مریم (ع)، دبستان شهید حسین فهمیده و چند مرکز آموزشی دیگر بازدید بعمل آمد و حل مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 18 آموزش و پرورش منطقه منطقه هجده منطقه 18

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟

تغییر تقویم آموزشی مدارس در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

این طرح با پیشنهاد ۲۶ نماینده تدوین شده و در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شده است و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

طبق گفته‌های مهدی یزدان‌پناه؛ معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی قرار است با توجه به شرایط اقلیمی و البته مجوز مجلس، تقویم آموزشی مدارس در اختیار دولت قرار بگیرد بر این اساس برای استان‌های سردسیر همچون آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و زنجان آغاز سال تحصیلی از ۱۰ شهریور و برای مناطق گرمسیر کشور از ۱۰ مهر باشد.

به اذعان کارشناسان یکی از نگرانی‌ها این است که طبق این طرح، تقویم آموزشی در تمام مناطق کشور دستخوش تغییر شود و در استان‌هایی همچون تهران، البرز، مازندران و ... سال تحصیلی از ۱۰ شهریور آغاز شود، این موضوع دهه ۷۰ هم تجربه شد که با موفقیت همراه نبود و در نهایت با ورود مجلس، آغاز سال تحصیلی از اول مهر به عنوان قانون مصوب شد.

بر اساس این گزارش، موسی‌الرضا کفاش؛ معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره این طرح گفته است: طرحی که نمایندگان مجلس ارائه کردند و در شورای‌عالی آموزش و پرورش بررسی و تأیید شد، چندین بند دارد که در یک بند به زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اشاره می‌کند همچنین اختیاراتی به شورای‌عالی آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق آموزش و پرورش و مدارس برای تصمیم‌گیری درباره شناور شدن آغاز و پایان سال تحصیلی، برنامه هفتگی و تعطیلات فصلی ارائه می‌کند.

امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در ۱۴۰۳ زمان آغاز سال تحصیلی از شهریورماه است؟» افزود: این طرح فعلاً در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است و باید در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود بنابراین فعلاً نمی‌توانیم بگویم که زمان بازگشایی مدارس تغییر کرده است.

منبع: تسنیم

tags # دانش آموزان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس