Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:11:54 GMT

شبکه آب و برق مناطق سیل‌زده فیروزکوه پایدار است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۷۰۸۶

شبکه آب و برق مناطق سیل‌زده فیروزکوه پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، با توجه به بارش شدید در منطقه فیروزکوه در 19 مردادماه، با تلاش نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق، شبکه آب، شبکه فاضلاب و شبکه برق مناطق سیل‌زده پایدار است.

بر اساس گزارش ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه، هم‌اکنون در روستاهای جلیز جند، نام آور و بادرود و جاده قدیم شهر فیروزکوه سیل جاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید، شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل فیروزکوه صنعت آب و برق فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی

معاون توزیع برق استان مرکزی از تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری 12 شهرستان استان مرکزی اظهار داشت: اقدام لازم برای آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت آزمون کنکور ، نیروهای فنی و اجرایی 12شهرستان استان در حالت آماده باش هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان این‌که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، افزود: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 1403 در روزهای 6و 7 اردیبهشت ماه، تمهیدات لازم برای بروز حداقل خاموشی‌ها و تأمین برق پایدار برای حوزه‌های امتحانی اتخاذ شده است.

مرادی همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، عنوان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود