Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ارائه گزارشی از تخریب ۱۴۱ مکان ورزشی در سیل های اخیر در کل کشور به هیات دولت اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با سرعت و طی یک برنامه ریزی مدون اماکن و زمین های آسیب دیده در حادثه سیل به شرایط عادی برگردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حمید سجادی در سفر یک روزه به شهرستان فیروزکوه ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های سیل زده استان اظهار داشت: متاسفانه سیل اخیر باعث داغدار کردن و برهم زدن آرامش بسیاری از هموطنانمان شده بود که الحمدالله با تلاش های دکتر رسولی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی و همکارانمان در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روزهای اول شاهد بهتر شدن اوضاع بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به بازدید از اماکن آسیب دیده شهرستان های رودهن و فیروزکوه گفت: طبق صحبت های انجام شده با مدیر کل ورزش و جوانان استان و راهنمایی دکتر رسولی نژاد قرار بر این شد که تدابیری جهت بهره برداری استخر قدیمی فیروزکوه با همکاری هیات شنا، منابع دولتی و بخش خصوصی اندیشیده شود. همچنین از چند زمین ورزشی در رودهن بازدید کردیم که متاسفانه قابل استفاده نبودند و در گل و لای فرو رفته بودند که لازم است خیلی فوری با برنامه ریزی اینگونه زمین های آسیب دیده به حالت عادی برگردند .

وی به ارائه گزارشی از تخریب ۱۴۱ مکان ورزشی در سیل های اخیر در کل کشور به هیات دولت اشاره کرد و افزود: بنده به سهم خود به نیابت از هیات دولت از استاندار، نماینده محترم مجلس، مدیر کل ورزش و جوانان استان و تمام عزیزانی که در این دو هفته در کنار مردم این منطقه بودند قدردانی میکنم و در اولین فرصت گزارش های تهیه شده در این سفر را خدمت رئیس جمهور و دکتر مخبر تقدیم میکنم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید سجادی ورزش و جوانان هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و عجیبی رخ داد. ویدئویی که از این درگیری در مجازی مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که در درگیری از سلاح سرد استفاده شده است.

پس از اتفاقات رخ داده در جریان این رقابت‌ها، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواست تا به قید فوریت، تخلفات رخ‌داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب