Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی برزمینی در دیدار با تحریریه خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار، اظهارکرد: خبرنگاران ورزشی استان همواره برای توسعه و ارتقای ورزش گلستان تلاش می‌کنند و از انتقادهای سازنده آنها نهایت بهره را می‌بریم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: گلستان ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در ورزش دارد و تمام تلاش ما توسعه و پیشرفت ورزش استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۵۰ ورزشکار گلستانی عضو تیم‌های ملی هستند و خوشبختانه در اکثر رشته‌ها دارای ملی پوش هستیم.

برزمینی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی ورزش استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به دو سال قبل سه برابر شده است، گفت: تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان در اولویت است که سالن ۶ هزار نفری واقع در کریم آباد گرگان در صدر آن قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب از سفر ریاست جمهوری داشتیم و قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی با پیمانکار بسته شده است.

وی ادامه داد: این سالن فقط ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۹ سال متوقف بوده و عملیات ساخت آن در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.

ناقص بودن تأسیسات آشپرخانه هتل ورزش

برزمینی در خصوص وضعیت استادیوم ۱۵ هزار نفری کریم آباد گرگان، بیان کرد: مجموعه ورزشی شهدای گلستان ۲۸ هکتار بوده و نگهداری آن کار مشکلی است، ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای ترمیم چمن و روشنایی زمین فوتبال اصلی در نظر گرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص وضعیت نامشخص هتل ورزش گرگان یادآور شد: هتل ورزش گرگان حدود یک سال و نیم قبل افتتاح شد اما به دلیل ناقص بودن تاسیسات و تجهیزات آشپزخانه به بهره برداری نرسید.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور داده تا اعتبار ویژه‌ای برای تجهیز هتل ورزش گرگان در نظر بگیرد و تمام سعی‌مان این است پروژه مورد نظر تا پایان مهرماه و در هفته تربیت بدنی به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در مورد وضعیت نامطلوب فوتبال استان هم اظهار کرد: فوتبال گلستان همواره در رده‌های پایه موفق بوده اما با وجود داشتن حدود ۳۰ بازیکن در لیگ برتر و لیگ یک از این ظرفیت استفاده نشده و سال‌ها است در سه سطح نخست فوتبال ایران تیمی نداریم.

برزمینی افزود: رئیس هیئت فوتبال گلستان باید وقت بیشتری برای این حوزه بگذارد زیرا استان ظرفیت داشتن تیمی در لیگ دو را دارد و برای تحقق آن نیاز به حامی مالی قدرتمند داریم.

وی ادامه داد: استادیوم ۱۵ هزار نفری گرگان و استادیوم پنج هزار نفری گنبد، زیرساخت‌های مناسبی برای تیمداری در لیگ‌های کشور هستند اما به دلیل صنعتی نبودن گلستان پیدا کردن اسپانسر بسیار سخت است.

برزمینی خاطرنشان کرد: استاندار گلستان پیگیر برگزاری جلسات مختلف با شرکت‌های خصوصی برای حمایت از ورزش استان و به ویژه فوتبال است و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی در خصوص تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز یادآور شد: ملوان بندرگز تیمی ریشه دار و قدیمی در فوتبال ساحلی کشور است و کمک خواهیم کرد تا این تیم مردمی و پرطرفدار به لیگ برتر بازگردد.

کد خبر 5560439

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان قاسمعلی برزمینی ورزش و جوانان گلستان محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هزار نفری هتل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خودجوش مردم گلستان در حمایت از عملیات غرور آفرین پهپادی موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در گرگان این تجمع از ساعت ۱۰ صبح در سه راه بهارستان آغاز شد.

بامداد امروز نیز، اقشار مردم استان گلستان در شهر‌های مختلف با شنیدن اخبار آغاز عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی، در میادین اصلی تجمع و شادمانی کردند.

اقدام سپاه در پاسخ به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • اجتماع خودجوش مردم گلستان در حمایت از عملیات غرور آفرین پهپادی موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردمی حمایت از عملیات غرور آفرین در استان گلستان
  • برگزاری تجمع مردمی برای حمایت از حمله تنبیهی سپاه درشهر‌های گلستان
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر