Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار امشب در تشریح برنامه‌های سی‌ویکمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به کرمان اظهار کرد: رئیس جمهور فردا عصر وارد کرمان می‌شود.

استاندار کرمان افزود: رئیس جمهور و هیأت دولت فردا عصر پنجشنبه 20 مرداد وارد کرمان می‌شوند و تا جمعه شب 21 مرداد مهمان مردم کرمان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ساعت 18 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه 20 مرداد در محل مصلای کرمان با مردم کرمان دیدار می‌کند، افزود: آیت‌الله رئیسی روز جمعه 21 مرداد ماه در سفر به شهرستان جیرفت ساعت 10 صبح در محل مصلای این شهر دیدار مردمی خواهند داشت. 

استاندار کرمان تصریح کرد: دیدارهای تخصصی رئیس جمهور از جمله نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن با حضور وزرا برگزار می‌شود. 

فداکار همچنین از نشست آیت‌الله رئیسی با نخبگان فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و خانواده شهدا در استان کرمان خبر داد و افزود: شورای اداری استان از مهمترین جلسات حوزه کاری است که با حضور وزاری دولت انجام می‌شود.  

استاندار کرمان اظهار کرد: پایان بخش سفر رئیس جمهور به استان کرمان، نشست خبری در عصر جمعه 21 مرداد است که جمع‌بندی و مصوبات سفر اعلام می‌شود.

وی از تشکیل میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در سفر هیأت دولت به استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: معاونان وزرا در دستگاه‌های مربوطه خود حضور می‌یابند و به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر پاسخگوی مراجعات مردمی هستند.

استاندار کرمان عنوان کرد: طرح‌هایی برای تامین آب استان به ویژه در بخش شرب دیده شده که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و تامین اعتبار می‌شود. 

فداکار گفت: در خصوص مصوبات سفر، طی فرآیند طولانی از مدت‌ها قبل با محوریت معاونت عمرانی استانداری، درخواست‌ها و پروژه‌های دستگاه‌‌های اجرایی دریافت شدند و با حضور نمایندگان دولت و اهمیت پروژه‌ها بررسی و ارزیابی شدند. 

استاندار کرمان اظهار داشت: بیش از 200 پروژه مهم بررسی و دیده شده است در حوزه راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، زیرساخت، دانشگاه‌ و غیره و امیدواریم این اعتبارات به سرعت جذب شده و شاهد افتتاح آنها باشیم. 

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سفر رییس جمهور به کرمان استاندار کرمان آیت الله رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اسلام آباد، پس از انجام مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان از سوی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، مقامات ارشد دو کشور با یکدیگر نهال به نشانه دوستی دو ملت در خاک کاخ نخست وزیری پاکستان کاشتند.

آیت الله رئیسی صبح امروز برای دیدار دو روزه در صدر هیأتی بلند پایه وارد اسلام آباد شد و قرار است در این سفر مذاکرات دوجانبه خصوصی سران دو کشور و سپس مذاکرات مشترک با حضور اعضای هیأت های همراه برگزار خواهد شد.

یکی از مهمترین بخش های این سفر، امضای ۸ سند همکاری میان بخش های مختلف دولتی و خصوصی ایران و پاکستان خواهد بود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان