Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی چهارشنبه شب در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری لرستان افزود: لرستان در شرایط کنونی فرصت آزمون و خطا ندارد چراکه نیازمند اشتغال پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه لرستان مزیت های قابل توجهی دارد تصریح کرد: مردم منتظر هستند امسال و سال آینده جمعیت قابل توجهی ازجوانان در بخش دولتی و خصوصی مشغول بکار شوند چراکه داشتنی های ما از نداشتنی ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لرستانی های داخل یا خارج از استان  و کشور علاقه خود را نسبت به استان هم از نظر مادی و هم از نظر نیروی انسانی توانمند اعلام کرده اند و مایل هستند بستر را به شکلی فراهم کنیم تا در توسعه استان نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه باید قول ها را به عمل و اقدام نزدیک کرد اظهار داشت: همایش فرصت های سرمایه گذاری لرستان سال های دورتر هم برگزار شده است که اکنون باید نواقص و کاستی همایش گذشته را شناسایی و برطرف کرد تا به نتیجه مطلوب رسید و دوباره به اتفاقاف تلخ قبل مبتلا نشود.

شاهرخی گفت: کمیته هایی که مدت ها قبل از برگزاری همایش اصلی برای رایزنی با سرمایه گذاران تشکیل می شود بسیار مهم است چراکه نتیجه این همایش؛ ثمره بذری است که این کمیته ها کاشته و سرمایه گذاران توانمند دارای صلاحیت را شناسایی کرده اند.

وی با تاکید بر همکاری بخش خصوصی و دولتی در راستای برگزاری این همایش افزود: باید مزیت های اقتصادی و معافیت های سرمایه گذاری در لرستان نسبت به سایر استان ها معرفی شود تا با حضور سرمایه گذاران، خیل عظیم بیکارانی که در معرض انواع آسیب های اجتماعی هستند کمتر شود.

این همایش قرار است آبان ماه امسال در تهران برگزار شود.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی لرستان امام جمعه خرم آباد توسعه اقتصادی لرستان امام جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حکمی حجت‌الاسلام «محمد بارانی» را به عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.
متن حکم نماینده ولی فقیه در استان به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ محمد بارانی (دامت توفیقاته)
سلام علیکم
ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه جنابعالی در دوره مسئولیت امامت جمعه شهرستان مهدیشهر، شما را که به زینت تقوا و معنویت، علم و معرفت و نیز مردمداری آراسته هستید به عنوان امام جمعه موقت شهرستان سمنان منصوب می‌کنم.
رجاء واثق دارم حضور جنابعالی در این مسئولیت نیز منشأ خدمات و برکات فراوانی برای مؤمنین و بویژه جوانان و فرهیختگان خواهد بود.
امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید.

مرتضی مطیعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

 

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان