Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:33:56 GMT

رایان پارسی به یاری فوتسال بانوان پلدختر آمد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۱۸۳

رایان پارسی به یاری فوتسال بانوان پلدختر آمد

سرمربی تیم فوتسال بانوان پلدختر از حمایت شرکت رایان پارسی برای حضور این تیم در مسابقات لیگ دو کشور خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ شراره محمودی  در این خصوص به خبرنگار برنا ، اظهار کرد  : با وجود همه مشکلات و موانع و تنگناهای مالی که داشتیم موفق به حضور در این مرحله یعنی لیگ دو فوتسال کشور شده ایم و برای حضور در رقابت ها با مشکلات عدیده ای مواجه شده بودیم اما خوشبختانه با پیگیری های آقای مهندس ایوب اسدی از فعالان اجتماعی و از فرزندان دیار لرستان ، شرکت رایان پارسی پذیرفت به عنوان اسپانسر تیم بانوان پلدختر را به عنوان نماینده لرستان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور یاری دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : شرکت رایان پارسی با استفاده از متخصصان خبره خود در زمینه برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل نوع رفتار مشتری فعالیت های گسترده ای در زمینه تولید محصولات نرم افزاری داشته و یک برند خاص در این زمینه در سطح کشور به شمار می رود و عمده محصولاتش در زمینه پرداخت های الکترونیک و نرم افزارهای حوزه صنعت نفت طراحی و تولید شده اند.

سرمربی فوتسال پلدختر افزود: فوتبال بانوان را کسی در لرستان جدی نمی گرفت ، عمده حمایت هایی که در مراحل قبلی از تیم ما شد از سوی اتاق بازرگانی لرستان صورت گرفت که آقای سلاح ورزی در این زمینه همکاری های مالی خوبی داشت و شورای اسلامی شهر پلدختر هم در دو مرحله در ادوار پنجم و ششم و رفاه عباسی تیم ما را بی نصیب نگذاشتند اما این حمایت ها صرفا صرف خرید تجهیزات تیم و آماده سازی و اردوها شد .

محمودی  ادامه داد : امیدوارم بتوانیم با برطرف کردن مشکلات مالی و تمرکز بر مسائل فنی ، نماینده ای شایسته برای استان لرستان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور باشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان محمودی پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود