Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@21:48:44 GMT

اصول ست کردن رنگ لباس با رژ لب

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۱۹۷

اصول ست کردن رنگ لباس با رژ لب

با رژلب قرمز چه رنگی لباس بپوشیم؟ ۱- رژ لب قرمز با لباس مشکی ۲- رژ لب قرمز با لباس سفید ۳- رژ لب قرمز با لباس خاکستری ۴- رژ لب قرمز با رنگ‌های متالیک ۵- رژ لب قرمز با لباس بنفش رژ لب قرمز روشن و لباس‌های نئونی با رژلب قرمز چه رنگی لباس بپوشیم؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، با ما همراه باشید تا چگونه استفاده کردن از رژ قرمز را برای ایجاد ظاهری بی‌نقص، بیاموزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم نیست گرایشات هر فصل، چه باشد. هر خانمی باید از رژی قرمز رنگ برای رویدادهای باشکوه استفاده کند تا ظاهر زنانه‌تری داشته باشد. استفاده از رژ لب قرمز، انتخاب درستی برای نمایش باشکوه زیبایی است؛ خصوصاً زمانی که به مراسم‌هایی خاص می‌روید.

رژ لب قرمز، جزء جدایی‌ناپذیر کیف آرایشی یک خانم مدرن است. حتی می‌توانید زمانی که هیچ آرایشی ندارید، از آن استفاده کنید تا ظاهری تازه و قوی پیدا کنید.

رژ لب قرمز هم می‌تواند رنگ‌های تیره در پوشش شما را برجسته کند و هم رنگ‌های روشن. گرچه می‌توان این رنگ را با ترکیب‌های مختلفی ست کرد، اما انتخاب رنگ‌های تیره، مناسب‌تر است.

تنها درصورتی که فردی بلوند با رنگ پوست روشن هستید، ترکیب رژ قرمز با رنگ‌های روشن یا جیغ را استفاده کنید.

یکی از شیوه‌ها برای ایجاد بهترین هارمونی میان رنگ لباس و رژ قرمز، این است که رنگ رژ لب خود را از میان طیف رنگ قرمز مایل به زرد یا مخملی (که رنگمایه آن، نقره‌ای، آبی، سبز یا خاکستری باشد) و رنگ‌های گرم‌تری از قرمز انتخاب کنید. مهم‌ترین گام، انتخاب توناژ قرمز مناسب برای رنگ پوستتان است.

به دخترانی با رنگ پوست روشن‌تر، توصیه می‌شود طیف سردتر قرمز را با تم بنفش انتخاب کنند. برای رنگ پوست‌های خنثی، قرمز کلاسیک مناسب است و در آخر، خانم‌هایی با رنگ پوست‌های تیره‌تر، زیبایی دوچندانی را با قرمز تیره، آلبالویی، قرمز آجری و طیف رنگی نارنجی قرمز به دست می‌آورند.

اگر رنگ طلایی به شما می‌آید، رنگ پوست شما گرم است و می‌تونید رژ قرمز را با تُن‌های عسلی، طلایی، قهوه‌ای، آجری و مرجانی استفاده کنید.

اگر جواهرات نقره‌ای شما را زیبا نشان می‌دهد، نیاز به رژ قرمز با رنگمایه آبی دارید. قرمز ارغوانی، قرمز تیره و طیف رنگ گیلاسی روشن نیز به شما زیبایی می‌بخشد.

این ۶ ایده رایج برای استفاده از رژ قرمز با لباس‌های مختلف، می‌تواند منبع مناسبی برای الهام گرفتن شما باشد تا ظاهری زیبا و حرفه‌ای برای مناسبت‌های مختلف داشته باشید.

۱- رژ لب قرمز با لباس مشکی

استفاده از رژ لب قرمز با لباس مشکی، بهترین ظاهر برای هر موقعیتی است؛ چه در حال آماده شدن برای یک مهمانی دورهمی باشید و چه بخواهید ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید. هر لباسی که رنگ مشکی داشته باشد، چه ماکسی، چه پیراهن کوتاه، چه شلوار و غیره، مناسب است.

هر طیف رنگی از قرمز با رنگ مشکی زیبا است و استفاده از اکسسوری‌های طلایی، این ترکیب را کامل می‌کند. به دلیل اینکه لباس مشکی با رژ لب قرمز دارید، همه‌ی توجه‌ها به صورت شما جلب خواهد شد، پس باید آرایش بی‌نقصی داشته باشید.

۲- رژ لب قرمز با لباس سفید

اگر می‌خواهید از ظاهرتان مطمئن باشید، همیشه، در زمان استفاده از رژ قرمز، تُن‌های خنثی را برای ست شدن با لباس انتخاب کنید. هیچگاه لباس سفید با قرمز به عنوان رژ لب، زشت و نامناسب نمی‌شود.

رژ لب قرمز، کاراکتر و جذابیت بسیاری به ظاهر تک رنگ سفید شما خواهد بخشید. اکسسوری‌های متالیک نیز این ظاهر را کامل می‌کنند.

۳- رژ لب قرمز با لباس خاکستری

اگر می‌خواهید ظاهری منحصربه‌فرد و مدرن داشته باشید، بهتر است از ترکیب کلاسیک قرمز و رنگ مشکی دوری کرده و رنگ خاکستری را به عنوان رنگ اصلی لباس انتخاب کنید. یک رژ قرمز روشن، ظاهر تک رنگ خاکستری شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

با این ست، می‌توانید از رژ لب‌های قرمز براق نیز استفاده کنید که البته بسته به زمان استفاده‌ی آن در روز خواهد داشت.

۴- رژ لب قرمز با رنگ‌های متالیک

ترکیب دیگری که زیبایی رنگ قرمز را بیشتر به رخ می‌کشد، استفاده از لباس‌هایی با رنگ متالیک است (چه نقره‌ای، چه طلایی). استفاده از رژ قرمز با لباس‌های نقره‌ای یا طلایی، ساده‌ترین راه برای ایجاد ظاهری تماشایی برای یک مهمانی یا جشن است.

می‌توانید استایل‌های لباس ساده‌تری را نیز انتخاب کنید زیرا تُن‌های متالیک به قدر کافی غنی هستند که اثر خود را داشته باشند.

درحالی که رژ لب قرمز با پوشیدن لباس نقره‌ای، ظاهری سرد و یخی برای شما ایجاد می‌کند، شاید بهتر باشد در این ترکیب، از رنگ طلایی نیز استفاده کنید تا به استایل شما گرما ببخشد.

۵- رژ لب قرمز با لباس بنفش

رنگ‌های سرزنده که با رنگ‌های روشن ترکیب شوند، می‌توانند ظاهری خطرناک اما جذاب و تأثیرگذار ایجاد کنند. ست‌کردن لباس بنفش با رژ قرمز، هم برای مهمانی مناسب است و هم محل کار.

برای این استایل، بهتر است از اکسسوری‌هایی با رنگ طلایی یا توناژ خنثی استفاده کنید. استفاده از طرح‌هایی مثل پلنگی نیز برای ظاهر شما، خلاقانه خواهد بود. مثلاً کفش‌های پلنگی که برای شما استایل یک خانم با اعتماد به نفس و قوی را تصویر خواهد کرد که از توجه زیاد، خجالت نمی‌کشد.

اگر چنین پوششی را برای محل کار انتخاب می‌کنید، رژ لب قرمز مات انتخاب کنید تا مناسب محیط رسمی باشد.

رژ لب قرمز روشن و لباس‌های نئونی

برای یک مهمانی جوانانه، بهترین انتخاب، لباس‌های روشن و نئونی است. می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین ظاهر را با ست‌کردن چنین پوششی داشته باشید. لباس‌های رنگ روشن و نئونی با رژ قرمز، ظاهری جوانانه و مدرن ایجاد می‌کند.

حتی می‌توانید با رژ قرمز خود، دامن مشکی با تاپ سبز تیره بپوشید که طرح‌های سبز نئونی بر روی آن دارد و این ظاهر را با رنگ سبز نئونی برای کفش خود، تکمیل کنید.

البته استفاده از رنگ‌های نئونی در ترکیب لباس باید با دقت صورت بگیرد، زیرا کوچک‌ترین اشتباهی، ظاهر را خراب می‌کند.

رژ قرمز را می‌توانید با لباس قرمز هم استفاده کنید که مناسب مهمانی است. علاوه بر آن، طیف رنگی تیره‌ی آبی، زرد و خنثی برای لباس، مناسب خواهد بود.

منبع: چی بپوشیم لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر آرایش رژ لب رنگ لباس اخبار عمومی ست کردن رژ قرمز اخبار مرتبط هر رنگ لباس زنانه رو با چه مدل کفشی ست کنیم؟ ۱۴۰۱/۵/۱ رنگ هایی که شما را زیبا می کند ۱۴۰۱/۴/۲۹ شخصیت شناسی از رنگ لباس های شما ۱۴۰۱/۳/۳۰ کیا موقع آرایش این اشتباهو انجام میدن؟ ۱۴۰۱/۲/۳۱ کدام رنگ لباس‌ ها را بهتر است باهم نپوشید؟ ۱۴۰۱/۲/۵ ۵ نکته کاربردی برای انتخاب رنگ لباس در فصل بهار ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ آخرین ویدیو ها تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۳:۵۴ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۱:۰۱ میم کوین چیست؟ ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۰:۳۳ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۵۴ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۴۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۱:۰۲ فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴ چطور در خانه بستنی درست کنیم؟ + دستور تهیه ۰۰:۴۸ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق و متفاوت ۰۰:۳۱ فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۰:۱۱ تابستان هم افسردگی می آورد! + نشانه های افسردگی تابستانی ۰۰:۰۴ فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۰ مرداد ۲۳:۵۵ رییسی: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیرد ۲۳:۵۴ تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۲۳:۴۶ جانی دپ ایرانی کیست؟ + عکس ۲۳:۳۳ ابتهاج به خانه باز می‌گردد ۲۳:۲۷ عوارض خوابیدن با شکم خالی ۲۳:۲۴ اصلاح بخش هایی از دستورالعمل تاسیس، فعالیت و اساسنامه شرکت های مشاور سرمایه گذاری ۲۳:۱۶ امیرعبداللهیان: پیام خود را از طریق اروپا به آمریکا منتقل کرده ایم ۲۳:۱۳ رونالدو کلینیک جدیدش را افتتاح کرد ۲۳:۰۹ قصد ازدواج داری، عادات بد ماه های مختلف و بشناس ۲۳:۰۲ روزی که ۲۴ ساعت نیست ۲۲:۵۶ جمع آوری دکور «خندوانه» ۲۲:۳۲ گفت و گوی وزیر امور خارجه ایران و عمان درباره آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ۲۲:۲۹ شکستن قولنج چه عوارضی دارد؟ ۲۲:۲۴ آشنایی با یک پلتفرم فروش آنلاین خودرو ۲۱:۴۷ مبنای اینترنت خبرنگاری اطلاعات وزارت ارشاد است ۲۱:۳۸ ازدواج دیرهنگام چه عواقبی دارد؟ ۲۱:۱۷ اگر کسی این نشانه ها را داشت از او دوری کنید ۲۱:۰۹ حقوق بازنشستگان کی افزایش می یابد؟ ۲۱:۰۱ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۲۰:۴۷ فکر می کنی خونت موریانه داره؟ + نشانه های وجود موریانه در خانه ۲۰:۳۳ میم کوین چیست؟ ۲۰:۲۳ ارزهای دیجیتال جهان را کربن زدایی می‌کنند؟ ۲۰:۰۰ از دولت گلایه مندیم و در جلسات مختلف اعلام نارضایتی کرده ایم ۱۹:۵۴ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۹:۴۸ آخرین وضعیت وام مسکن روستایی ۱۹:۴۴ خوردن جوانه ها خوب است یا بد؟ ۱۹:۴۰ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۹:۳۷ گل تماشایی ستاره جدید پرسپولیس + فیلم ۱۹:۲۷ ادارات منطقه سیستان تعطیل شد ۱۹:۲۷ مادران بخوانند؛ آنچه باید درباره چهاردست و پا راه کودکتان بدانید ۱۹:۱۹ علاقه جالب ابتهاج به ورزش + فیلم ۱۹:۰۵ آسیب های جبران ناپذیر ورزش به مفاصل ۱۹:۰۱ قانون کاهش تورم که تورم را تشدید می کند! ۱۸:۵۷ بیماری «تاکی کاردی» قلب +عوارض و درمان ۱۸:۴۴ آمادگی صددرصدی بانک رفاه برای مشارکت در طرح‌های توسعه ای فولاد مبارکه ۱۸:۳۸ چهره های خلاق و نابغه دنیا چه ویژگی هایی داشتند؟ ۱۸:۳۲ گرمای کم سابقه، واحدهای تولید قارچ را تعطیل کرد / زیان بیش از ۶ هزار تومانی تولید هر کیلوگرم قارچ ۱۸:۱۲ قیمت مصرف کننده آمریکا در ماه جولای به ۸.۵ درصد رسید ۱۸:۱۰ والدین بخوانند؛این کارها را برای فرزندانتان نکنید ۱۸:۰۶ جاذبه های گردشگری پرتغال و زیبایی های این کشور ۱۸:۰۲ لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر شد! ۱۷:۵۶ ۱۸ عادت که شما را از خوشی دور می کند ۱۷:۴۰ پاسخ دیجی‌کالا به چالش‌های فروش آنلاین کتاب اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آرایش رژ لب رنگ لباس اخبار عمومی ست کردن رژ قرمز استفاده کنید قرمز با لباس انتخاب کنید داشته باشید قرمز با رنگ رژ لب قرمز ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۹ لباس مشکی ۲۰ مرداد رنگ پوست رنگ لباس نقره ای طیف رنگ رژ قرمز لباس ها ست کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است، شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

او افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوری که در خیابان طالقانی، نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

او با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

کد خبر 846640 منبع: ایسنا برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین