Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با اشاره به جزئیات سفر دو روزه رئیس جمهور به استان کرمان، گفت: بیش از ۲۰۰ مصوبه مهم در سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌ها و جزئیات سی‌ویکمین سفر استانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به استان کرمان، اظهار داشت: این سفر دو روزه 20 و 21 مردادماه به کرمان انجام‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رئیس جمهور عصر پنج‌شنبه بیستم مرداد ماه‌ وارد کرمان می‌شود و تا جمعه شب 21 مرداد مهمان مردم کرمان خواهد بود، گفت: آیت‌الله رئیسی ساعت 18:30 دقیقه پنج‌شنبه در محل مصلای کرمان با مردم دیدار داشته و ساعت 10 صبح روز جمعه 21 مرداد ماه در سفر به شهرستان جیرفت در محل مصلای این شهر دیدار مردمی خواهد داشت.

استاندار کرمان تقویت رابطه ملت و دولت در سفرهای استانی و افزایش اعتماد مردم به دولت و سرمایه اجتماعی را از برکات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها دانست و افزود: دومین نکته در سفرهای استانی، مصوبات و اعتبارات سفر است که در سفر آیت الله رئیسی به کرمان نیز شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این سفر دیدارهای تخصصی رئیس جمهور از جمله نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن با حضور وزرا برگزار می‌شود، ادامه داد: نشست آیت‌الله رئیسی با نخبگان فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و خانواده شهدا در استان کرمان نیز انجام می‌شود.

فداکار با اشاره به اینکه برگزاری شورای اداری استان از مهمترین جلسات حوزه کاری است که با حضور وزاری دولت انجام می‌شود، گفت: نشست خبری عصر جمعه 21 مرداد ماه پایان بخش سفر رئیس جمهور به استان کرمان است که در آن جمع‌بندی و مصوبات سفر اعلام می‌شود.

وی از تشکیل میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در سفر هیئت دولت به استان کرمان خبر داد و گفت: معاونان وزرا در دستگاه‌های مربوطه خود حضور می‌یابند و به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر پاسخگوی مراجعات مردمی هستند و تعدادی از وزار نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کرده و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم در شورای اداری آن شهرستان شرکت کرده و جمع‌بندی آن را خدمت رئیس جمهور ارائه می‌دهند.

رئیسی به کرمان می‌رود/پیگیری انتقال آب از خلیج فارس به کرمان در دستورکاراستاندار کرمان: سفر آیت‌الله رئیسی به استان کرمان بیش از یک روز است

استاندار کرمان گفت: در خصوص مصوبات سفر طی فرآیند طولانی از مدت‌ها قبل با محوریت معاونت عمرانی استانداری، درخواست‌ها و پروژه‌های دستگاه‌‌های اجرایی دریافت شدند و با حضور نمایندگان دولت و اهمیت پروژه‌ها بررسی و ارزیابی شدند.

وی با بیان اینکه در این سفر بیش از 200 پروژه مهم در حوزه راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، زیرساخت، دانشگاه‌ و غیره بررسی و دیده شده که امیدواریم این اعتبارات به سرعت جذب شده و شاهد افتتاح آنها باشیم، بیان کرد: آب از بزرگترین چالش‌های استان کرمان است و با خط انتقال از خلیج فارس، شرکت‌های بزرگ صنعتی بار خودشان را در حوزه آب از شبکه‌های داخل استان برداشتند.

فداکار عنوان کرد: طرح‌هایی نیز برای تامین آب استان به ویژه در بخش شرب دیده شده که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و تامین اعتبار می‌شود.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سیدابراهیم رئیسی استان کرمان آیت الله سیدابراهیم رئیسی استان کرمان استان کرمان آیت الله رئیسی رئیس جمهور سفر رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس‌جمهور اعطا کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

رئیس‌جمهور روز دوشنبه سوم اردیبهشت به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و سنا و همچنین فرمانده ارتش و استاندار پنجاب پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر به لاهور و کراچی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان
  • اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان