Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کاروان تیم ملی بسکتبال ایران که برای انجام دو دیدار تدارکاتی راهی ژاپن شده است، امروز و در نوبت صبح کار با وزنه را در دستور کار داشت و طبق برنامه بعد از ظهر به مرور تمرینات می‌پردازد.

شاگردان سعید ارمغانی فردا نیز یک جلسه تمرینی را در نوبت عصر در دستور کار دارند تا برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی بسکتبال ژاپن آماده و مهیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن در ورزشگاه آره‌نا سندایی ژاپن و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در مسیر خود و در زمان توقف در ترکیه یک جلسه تمرینی را نیز پشت سرگذاشت و بامداد امروز با ورود به توکیو با استقبال رسمی مسئولان سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن مواجه شد.  

بر این اساس محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، نوید رضایی‌فر، سجاد پذیرفته، جلال آقامیری، حسن علی‌امبری، سالار منجی، محمد رحیمی، پیتر گریگوریان، میثم عابدی، محمدحسین احمدی و امیرحسین یازرلو نفراتی هستند که تیم ملی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

امیر حسین واحدپور(سرپرست)، سعید ارمغانی(سرمربی) و محمد کسایی پور، مهران آتشی و محمدرضا اسلامی(مربیان) اعضای کادر فنی هستند که تیم ملی بسکتبال را در این اردو همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال جام جهانی بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال جام جهانی بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال جام جهانی بسکتبال ملی بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم‌ملی ایران ترکیب این تیم را برای دیدار برگشت امروز مقابل ترکمنستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مشخص کرد که به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضائیان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت دو تیم ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6063047

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد
  • تمرین بدنسازی ملی پوشان فوتبال پیش از دیدار با ترکمنستان