Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شایان نادری روز پنجشنبه در پویش ملی اهدای وسایل سرمایشی به اهالی مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد که در مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار شد،اظهار داشت: این هجدهمین پویش اجرا شده از سوی ستاد فرمانی امام خمینی (ره) است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:تعمیر وسایل سرمایشی و گرمایشی مردم در مناطق محروم استان از دیگر اقدام های در دست اجرای این ستاد برای کمک به آسایش مردم نیازمند استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بیان کرد : مجموعه ستاد فرمانی امام در سیل اخیر با توزیع ۲ هزار و۵۰۰ بسته امدادی و حمایتی برای کاهش آلام شهروندان خسارت دیده تلاش کرده است.

وی عنوان کرد: این بسته ها در قالب اقلامی شامل پتو، نایلون ،جیره اضطراری؛و چادر بوده است که این کمک ها ادامه خواهد داشت. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترده بود خسارت های ناشی از سیل در استان تاکید کرد:این ستاد جبران خسارت های ناشی از سیلاب در بخش های دام و وسایل خانه در استان را پذیرفته است و به زودی در این خصوص اقدام می شود.

نادری اظهار داشت: طرح برآورد شمار دام های تلف شده بهره برداران کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سیل به منظور تامین اعتبار خرید دام برای دامپروران آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این طرح کارشناسان ستاد فرمان امام خمینی (ره) با حضور میدانی تعداد دام تلف شده براثرسیل اخیر در استان را برآورد و پس از تامین اعتبار برای خسارت دیدگان دام خریداری می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جبران خسارت های سیل بر وسایل خانه مانند فرش، یخچال،تلویزیون و سایر نیازهای اولیه سیل زدگان استان نیز در دست اقدام است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد بارش باران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بارش باران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بارش باران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مهدی صالحی اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر خیرین استان اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال به ۳۰۷ خانوار برای کمک به ساخت، تعمیر، تکمیل خانه‌های نیازمندان از محل حساب ۱۰۰ پرداخت کمک کردند.   وی افزود: در این مدت (۲ سال گذشته) ۲۰ واحد مسکونی در سطح استان از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) احداث شده است.   مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: در طول ۱۰ سال گذشته (سال ۹۰ تا ۱۴۰۰) مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کمک به ۱۲۳ خانوار کم بضاعت در استان پرداخت شده است.   صالحی یادآور شد: سیاست‌های کلی حساب ۱۰۰ برای تامین مسکن نیازمندان در استان به وسیله هیات امنا بررسی و تصمیم گیری می‌شود، اما بر اساس یک قانون کلی حساب ۱۰۰ امام (ره)، معادل کمک نقدی که خیرین برای خانه دار شدن نیازمندان به این حساب کنند، حساب ۱۰۰ هم به همان میزان به محرومان جامعه کمک خواهد کرد.   وی اضافه کرد: جلوه اصلی کمک حساب ۱۰۰ امام (ره) در تامین مسکن روستایی نهفته است، بسیاری از روستاییان که حتی با گرفتن تسهیلات کم بهره هم نتوانسته اند خانه و مسکن خود را به اتمام برسانند با بهره گیری از کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰، واحد‌های ساختمانی خود را تکمیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد