Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از احمد محمدی زاده در نشست با خانواده های ایثارگران و رزمندگان این استان افزود: جبهه حق و باطل همیشه بوده و مربوط به امروز نیست و همیشه تاریخ این دو جبهه با همدیگر تقابل داشته اند و کربلا و عاشورا بزرگترین نمونه تقابل این ۲ جبهه است.

وی اظهار کرد: در این‌تقابل، یزید و شمر و عمر سعد جبهه باطل هستند و جبهه حق نیز امام‌حسین (ع) و یارانش است و ناگفته پیداست که جبهه حق از قداست برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار بوشهر با اشاره به تاریخچه داعش بیان کرد: بخشی از بنیان گذاران داعش، از سردمداران حزب بعث عراق بودند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ورود کردند و این گروه، شیعه را دشمن اصلی معرفی کرده بودند.

محمدی‌زاده یادآور شد: اسامی گردان‌های داعشیان، حرمله و شمر و عمر سعد بود تا به ما بگویند که این جنگ همان جنگ کربلا و عاشورا است.

وی با تاکید بر اینکه خداوند وعده داده که حق بر باطل پیروز است گفت: امام حسین(ع) که حق بود تا همیشه زنده است و یزید و معاویه تا همیشه مورد لعن قرار گرفتند و این یعنی حق بر باطل پیروز است.



استاندار بوشهر خطاب به فرزندان شهدای جاوید الاثر این استان گفت: خیلی از رزمندگان آرزو می‌کردند که همانند حضرت فاطمه زهرا(س)، جاوید الاثر باشند و جنازه‌هایشان نیاید.

محمدی زاده اضافه کرد: شهدای جاوید الاثر در وصیت‌نامه‌هایشان می‌نوشتند که دوست داریم همانند حضرت فاطمه زهرا(س)، قبر نداشته باشیم و به آرزوی خود رسیدند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار یان کرد: خبرنگاران در نظام اسلامی پیام‌رسانان کربلای ایران هستند.

محمدی زاده گفت: همان‌گونه که حضرت زینب(س) بدرستی پیام عاشورا را منتقل کرد، خبرنگاران نیز وقایع را بخوبی منتقل می‌کنند تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

در این نشست، خانواده های ایثارگران و شهدا نیز به بیان دغدغه های خود پرداختند.

در این آیین از خانواده های ایثارگران با اعطای هدیه و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها بوشهر گروه تروریستی داعش روز خبرنگار احمد محمدی زاده اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گروه تروریستی داعش روز خبرنگار بوشهر گروه تروریستی داعش روز خبرنگار احمد محمدی زاده اربعین محمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در حکم مهدی عرفاتی آورده است:

«نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

به گزارش ایمنا، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کد خبر 746890

دیگر خبرها

  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد