Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرعه کشی شد و شمس آذر قزوین حریفان خود را شناخت

نماینده استان در این رقابت‌ها در بازی هتفه اول میزبان خوشه طلایی ساوه است .

قرار است فصل جدید لیگ یک، یک هفته تا ۱۰ روز دیرتر از لیگ برتر آغاز شود.

هفته ششم لیگ برتر فوتسال زیر ذره بین شمسایی

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان جمعه این هفته به قزوین می‌رود تا بازی کراپ برابر گیتی پسند را از نزدیک تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی فردا ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام الوند برگزار می‌شود.

تا قبل از شروع هفته ششم لیگ برتر فوتسال تیم کراپ الوند قزوین با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان هر کدام با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول جای گرفته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از 13 سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال 92 با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ 29 مرداد ماه 1389 برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه 3 بر 0 به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره 10 را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

ویدئو: 214933

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روزها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج