Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:02:55 GMT

برزیل بازی تدارکاتی با آرژانتین را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۹۹۴۶

برزیل بازی تدارکاتی با آرژانتین را نمی‌خواهد

تیم ملی فوتبال برزیل همراه با آلبی سلسته، هر دو به راحتی به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه یافتند. بازی دو تیم در دور مقدماتی جام جهانی در سائوپائولو پس از ۶ دقیقه متوقف و در ادامه لغو شد. مقامات بهداشتی برزیل به شرکت چهار بازیکن آرژانتینی که به ادعای آنها قوانین قرنطینه را نقض کردند، اعتراض داشتند و به همین دلیل در اتفاقی عجیب با ورود به زمین اجازه برگزاری بازی را ندادند تا این دیدار لغو شود ولی هر دو تیم توانستند در پایان جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند و این دیدار تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا هر دو تیم ملی را جریمه کرد و اصرار دارد که مسابقات مقدماتی باید تکمیل شود. با این حال فیفا هیچ تاریخی برای این بازی تعیین نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود این بازی در ماه سپتامبر برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال برزیل و اتحادیه فوتبال آرژانتین این پرونده را به دادگاه عالی ورزش بردند ولی دادگاه عالی ورزش نیز رای به برگزاری بازی داده است.

ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل گفت که تیم ملی این کشور به دلیل خطرات ناشی از مصدومیت و محرومیت نمی‌خواهد این مسابقه را دو ماه مانده به جام جهانی برگزار کند. ما با فیفا تماس خواهیم گرفت تا این مسابقه برگزار نشود. تمام تلاشم را می کنم تا به درخواست کادر مربیان خود پاسخ دهم. اولویت ما کسب ششمین جام جهانی در قطر است. اگر بازیکنی در این دیدار کارت بگیرد ممکن است جام جهانی را از دست بدهد. به همین دلیل ما عقیده داریم این دیدار تشریفاتی برگزار نشود.

بیشتر بخوانید:

یاغی‌های استقلال و سپاهان بهم رسیدند

شماره‌های عجیب ستاره‌های تیم ملی

اعتراض باشگاه استقلال به عدم حضور تماشاگران/ عکس

پروین و عابدزاده در تیم ملی/ عکس

۲۵۱۲۵۱

کد خبر 1660791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال برزیل آرژانتین جام جهانی تیم ملی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

کد خبر 846477 برچسب‌ها ایران و افغانستان فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی افغانستان

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟