Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد انوشیروانی گفت: تمرینات ورزشکاران برای حضور در مسابقات المپیاد "استعدادهای برتر کشور" در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: با هماهنگی هایی که انجام گرفته است ورزش و جوانان استان اردبیل مشکلی برای اقدامات هزینه های جاری،عمرانی، تشکیلاتی و اجرایی ندارد و کارهای اجرایی اداره کل توسط پرسنل تلاش گر و ساعی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای سال ۱۴۰۱ در بحث پروژه‌های عمرانی جذب شده است افزود: تمام پروژه‌های استان فعال هستند که از مهمترین پروژه هایی که در دست اجرا است سالن وزنه برداری اردبیل و سالن وزنه برداری پارس آباد ، احداث زمین های مینی چمن فوتبال در چند روستای استان در حال احداث هستند و پروژه بهسازی و بازسازی چمن استادیوم تختی، سکوها و تارتان هم فعال می باشد که امیدواریم در طی ماههای آتی این پروژه به اتمام برسید.وی درباره فعالیت هیات های ورزشی استان تصریح کرد: عملکرد هیات های ورزشی در تمرینات ورزشکاران برای حضور در مسابقات المپیاد "استعدادهای برتر کشور" در حال برگزاری است امیدوارم با تلاش و ورزشکاران، روسای هیات های ورزشی و همچنین مربیان زحمتکش استان اردبیل بهترین مقام را برای استان اردبیل در این دوره از مسابقات به دست آوریم.انوشیروانی با اشاره به برگزاری جام پرچم که به صورت کشوری در حال برگزاری می باشد اضافه کرد: یکی از برنامه های پیش روی ورزش استان اردبیل برگزاری مسابقات جام پرچم می باشد که با اقداماتی که از طرف هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل انجام گرفته است در طی روزهای آتی مرحله مقدماتی مسابقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل حال برگزاری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که داوری نیز به یک بخش مهم در فوتبال و ورزش تبدیل شده و داوران برای حضوری موفق در دیدارها نیازمند تمرینات و حضور در کلاس‌های آموزشی هستند، به نظر می‌رسد این بخش کاملا در فوتبال ایران نادیده گرفته می‌شود.

چندی پیش بود که سیدمهدی سیدعلی که به تازگی از داوری خداحافظی کرده، با انتشار تصویری از خود در پارک برای تمرینات آماده سازی دچار آسیب دیدگی و سانحه شده بود، خبرساز شد.

با این حال اما اکنون گلایه اصلی داوران در خصوص ابلاغ‌های دیرهنگامی است که باعث می‌شود آنها از آمادگی لازم برای حضور در مسابقات به دور باشند.

همانطور که گفته شد محمدرضا منصوری کمک داور باتجربه فوتبال ایران که به تازگی خداحافظی کرده، مهمان آنتن بود و صحبت‌های مهمی در خصوص شرایط داوری ایران و تفاوت آن با فوتبال روز دنیا داشت. منصوری در بخش دیگری از گلایه‌های خود در بخش داوری البته به نکته مهم دیگری نیز اشاره کرده است. جایی که به واسطه حضور دپارتمان و کمیته داوری و ناهماهنگی‌های معمول در این بخش معمولا ابلاغیه داوری‌ به صورت دیرهنگام به آنها می‌رسد.

این کمک داور که سابقه حضور در مسابقات مهم و رویدادهای معتبر خارجی را در کارنامه دارد، با اشاره به این موضوع که از سوی فیفا برای آنها مربیان بدنساز با برنامه تمرینی و ریکاوری خاص برای آماده سازی در نظر گرفته می‌شد به تفاوت جالبی با لیگ ایران اشاره کرد؛ منصوری با اعلام اینکه ابلاغ‌ها در ایران معمولا یک یا در بهترین حالت دو روز قبل از بازی‌ها به آنها می‌رسد از آن به عنوان یک مانع بزرگ یاد کرد و اینطور توضیح داد: شما در نظر داشته باشید که قرار است در طول هفته تمرینات بدنسازی و ریکاوری انجام دهید. وقتی مشخص نیست آیا داور بازی هستید یا نه چطور می‌خواهید فشار تمرینات خود را تنظیم و مشخص کنید. مثلا در هفته منتهی به روزهای تعطیلی سال در همین چند روز قبل ناگهان در اوج تعطیلات و در فاصله کمی به بازی ابلاغ به دست شما می‌رسد و این در حالیست که شما اصلا فارغ از تمرینات، حتی نمی‌دانید برای تعطیلات و تفریح کنار خانواده‌تان باید به چه شکل برنامه‌ریزی کنید.

وی ادامه داد: موضوعی که کاملا در فوتبال روز دنیا متفاوت است. به طور مثال ما یک بازی حساس در جام جهانی قضاوت داشتیم. دیداری که برزیل دو مساوی قبل از آن کسب کرده بود و در صورت ناکامی در آن از دور رقابت‌ها کنار می‌رفت. ما آن بازی را قضاوت کردیم و عملکرد خوبی هم اتفاقا داشتیم. بعد از آن که وارد هتل شدیم خیلی زود مربی بدنساز در کنارمان حاضر شد و اعلام کرد که چهار روز دیگر بار دیگر قضاوت خواهید داشت و باید تمرینات ریکاوری و ... را دنبال کنید. همه چیز باید روتین و مشخص باشد تا شما از یک داور انتظار قضاوت بدون اشتباه داشته باشید. حق و حقوق مهم است اما قطعا همه چیز نیست و مسائل دیگری هم هست که روی عملکرد داوران تاثیر می‌گذارد که این مساله تمرین یکی از مهمترین آنهاست. شما در نظر بگیرید آقای دکتر حیدری در حین عمل ناگهان به او ابلاغ داوری بخورد! بنده خدا باید چه کند؟

دیگر خبرها

  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • زمان پرواز تیم ملی فوتسال به بانکوک