Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با حاکمیت الگوی تابستانه، شرایط پایدار جوی تا اواخر هفته آینده در سطح استان اردبیل تداوم خواهد داشت که از اینرو آسمان بیشتر مناطق استان صاف همراه با وزش باد (گاهی تند) و افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: هر چند طی سه روز آینده در نوار شرقی و بخش‌هایی از مناطق مرکزی با نفوذ پرفشار سطح زمین آسمان نیمه ابری تا ابری (بویژه در ساعات شبانه و اوایل صبح) بوده و در این مناطق تغییرات دمایی قابل توجه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی گفت: از روز یکشنبه هفته آینده روند افزایش دما محسوس بوده و هوای گرم سطح استان اردبیل را فرا خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش دمای هوا هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد/ماندگاری هوای سرد تا روزهای میانی هفته

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: سامانه بارشی تمامی مناطق خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده است و موجب بارش باران در همه ایستگاه‌های هواشناسی استان شد.

وی ادامه داد: قوچان با حدود ۳۶ میلیمتر، ترتیب حیدریه با ۲۶ میلیمتر و فریمان با ۲۷ میلیمتر بیشترین مجموع بارش‌های خراسان رضوی را در ۲ روز گذشته داشته است.

به گفته وی، طی همین مدت کلانشهر مشهد ۱۱ و پنج میلیمتر بارش را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روزهای میانی هفته در استان ماندگار است.

وی خاطر نشان کرد: بارش‌ها طی امروز و فردا در مناطق مستعد با احتمال وقوع سیلاب خواهد بود که در این خصوص هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

عنایتی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده گ‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۱۱ درجه را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی، امروز بین هشت تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • پیش بینی هواشناسی
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می یابد
  • هوای خوش بهاری تا پایان هفته در گیلان
  • افزایش تدریجی دما در استان اردبیل
  • خیرآباد با دمای منفی ۴ درجه سردترین ایستگاه زنجان به ثبت رسید
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان اردبیل
  • باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد/ماندگاری هوای سرد تا روزهای میانی هفته
  • پیش بینی افزایش نسبی دمای هوا در استان قزوین
  • پیش بینی افزایش نسبی دما