Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@10:36:57 GMT

افزیش ۳۱ درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۰۲۴۲

افزیش ۳۱ درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا فارسی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلفات حوادث ترافیکی برون شهری استان طی تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۱.۸۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: کل تلفات حوادث رانندگی در تیرماه امسال ۳۸ نفر گزارش شده که از این تعداد ۲۹ نفر در حوادث برون شهری، ۶ نفر در حوادث جاده روستایی و ۳ نفر در حوادث درون شهری جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه آمار تلفات حوادث ترافیکی برون شهری در تیرماه سال گذشته ۲۲ نفرگزارش شده، افزود: این رقم در تیرماه امسال به ۲۹ نفر افزایش یافته است، از این رو توصیه می شود هموطنان توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز در سفرهای تابستانه خود داشته باشند.

فارسی نژاد با اشاره به آمار مراجعین جرحی حوادث رانندگی، گفت: در تیرماه امسال ۹۳۷ مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد ۶۷۵ نفر مرد و ۲۶۲ نفر زن بوده‌اند.

وی بیان داشت: این رقم در مقایسه با تیرماه سال گذشته که آمار مراجعین تصادفات جرحی ۷۶۷ نفر گزارش شده بود، ۲۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی قانونی افزایش تصادفات فارسی نژاد تلفات حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • خبر خوش درباره طرح نهضت ملی مسکن