Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حمید دامغانی روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شهید بسطامی سپاه استان سمنان ابراز داشت: با جراحی اقتصادی به زودی مشکلات رفع خواهد شد و اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی نقشی مهم در گذر این دوره دارد.
وی افزود: دولت سیزدهم به دنبال جراحی اقتصادی و کوتاه‌کردن دست باندهای اخلال‌گر در نظام اقتصادی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها طی ۲ سال آینده اقتصاد کشور به پویایی در حد انتظار خواهد رسید و مشکلات حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه استان سمنان گفت: برخی افراد سودجو طی سال‌های گذشته که مردم دچار فشار اقتصادی بودند به دنبال منفعت بودند و دولت سیزدهم کوتاه‌کردن دست این افراد و  از بین بردن رانت‌ها را با جراحی اقتصادی دنبال می‌کند.
وی اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته به دنبال ضربه به  کشور هستند و فرهنگ عاشورایی و قدرت ایمان و اعتقاد رمز پیروزی کشور در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان در طی این سال‌ها است‌.
وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای از اقتدار رسیده که این عزت خار چشم دشمنان است و دشمنان در جنگ امروز در تلاش برای بقا هستند و نابودی خود را نزدیک می‌بینند.
وی با اشاره به صدمات اقتصادی در کشور و مشکلاتی که مردم متحمل هستند، افزود: مردم به دلیل دسیسه‌های دشمنان و مشکلات در تنگنا هستند اما کشور با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در حال عبور از گردنه مشکلات است.
دامغانی ادامه داد که عدم تلاش برای جبهه حق، همراهی با جبهه باطل محسوب می‌شود و باید هر فرد در جایگاه خودش برای زنده‌نگهداشتن واقعه عاشورا ایفای نقش کند.
وی  بیان کرد: حریت و آزادگی از برکات واقعه عاشورا و جان‌فشانی سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) بود.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به شکوه حضور مردم در عزاداری های ماه محرم و سالروز شهادت امام حسین(ع) گفت: تا زمانی که مردم پایبند فرهنگ عاشورا هستند دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
وی با اشاره به تقارن روز خبرنگار و واقعه عاشورا تصریح کرد: رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت پررنگ داشته باشند و با اقناع افکار عمومی ملت را نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: رسانه‌ها نسبت به نقش خود در جامعه احساس مسئولیت کنند و با تولید آثار در تراز انقلاب اسلامی در استکبارستیزی مشارکت کنند.

برچسب‌ها سمنان خبرنگار عاشورای حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان خبرنگار عاشورای حسینی سمنان خبرنگار عاشورای حسینی فرمانده سپاه استان سمنان جراحی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.   وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.   وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   ‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.   وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است