Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@18:08:25 GMT

تایوان طرح «یک کشور، دو نظام» چین را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۰۶۵۰

تایوان طرح «یک کشور، دو نظام» چین را رد کرد

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، وزارت خارجه تایوان اعلام کرد این جزیره مدل «یک کشور، دو نظام» مطرح شده از سوی پکن در گزارشی که این هفته منتشر کرد را رد می‌کند.

«جوآن او» سخنگوی این وزارتخانه در یک کنفرانس مطبوعاتی در تایپه گفت: «فقط مردم تایوان می‌توانند برای آینده آن تصمیم بگیرند».

وی گفت: «چین از سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه به عنوان بهانه‌ای برای ارعاب مردم تایوان استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دفتر شورای دولتی و دفتر اطلاعات شورای دولتی امور تایوان جمهوری خلق چین روز گذشته -چهارشنبه- گزارشی را تحت عنوان «مسئله تایوان و اتحاد مجدد با چین در عصر جدید» منتشر کرد. این گزارش تایوان را بخشی جدایی‌ناپذیر از چین دانست. 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تایوان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، رژیم صهیونیستی به طور گسترده اقدام به دستگیری غیرنظامیان فلسطینی و شکنجه آنها کرده است. این موارد تنها خلاصه به مردان نمی‌شود و گزارش‌ها حاکی از دستگیری زنان و حتی کودکان خردسال توسط نظامیان صهیونیست است. 

به گزارش الجزیره، دولت فلسطین مستقر در غزه امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای دستگیری و شکنجه کودکان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده در این باره، از گروه‌های حقوق بشری و جامعه بین المللی خواسته شده است پس از شهادت وحشتناک فلسطینیان آزاد شده از بند اسراییل، اقدامات قاطعی در این زمینه انجام دهند.

در گزارش‌های منتشر شده از شهادت زندانیان فلسطینی در بند اسراییل که برخی از آنها حتی کمتر از ۱۲ سال داشته اند از شکنجه شدید، بدرفتاری و بی توجهی پزشکی به اسرا سخن به میان آمده است. 

این بیانیه تاکید دارد: شهادت این اسرا بار دیگر خوی شیطان صفتانه دشمن صهیونیستی را نشان داد. این مسئله مثال دیگری است که نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی چگونه قوانین بین المللی و بشردوستانه را نقض کرده و به جنایت جنگی و نسل کشی خود علیه فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد. 

وزارت خارجه آمریکا سالانه گزارش‌هایی را درباره نقض حقوق بشر و شرایط زندانیان در جهان منتشر کرده و در صدر این لیست کشور‌های مخالف ایالات متحده را قرار می‌دهد. با این حال، واشنگتن همواره چشمان خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته و هیچ گاه اشاره‌ای به کودکان فلسطینی در بند اسراییل نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • گزارشی جدید از زرادخانه تسلیحاتی مهیب حزب‌الله لبنان
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرهای بین‌المللی افتاد
  • پیروزی امیررضا ده‌بزرگی در گام نخست
  • ۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند