Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توجه و ایجاد تعامل بیشتر با نیروی دریایی کشور‌هایی که مورد ظلم واقع شدند از اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار «گوسال اعظم سارکار»، سفیر بنگلادش که در ستاد این نیرو انجام شد، با اشاره به رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: توجه و ایجاد تعامل بیشتر با نیروی دریایی کشور‌هایی که مورد ظلم واقع شدند و مسیر پیشرفت را به خوبی طی می‌کنند و به عبارتی روی پای خود می‌ایستند از اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی دریایی ارتش از همکاری نظامی دو کشور به عنوان یکی از عوامل اصلی گسترش روابط در حوزه‌های مختلف نام برد و افزود: کشور‌هایی که در حال طی کردن مسیر پیشرفت و شکوفایی هستند، دشمن مشترکی دارند که با در کنار هم بودن به ویژه در بخش امنیت، می‌توانند در توسعه همدیگر در حوزه‌های مختلف اثربخش باشند.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به مزایای گسترش همکاری‌های نظامی مشترک میان دو کشور تصریح کرد: تعامل و تبادل تجربیات مشترک به‌ویژه در حوزه آموزش باعث پیشرفت نیرو‌های دریایی هر دو کشور می‌شود.

سفیر بنگلادش نیز در این دیدار با اشاره به اینکه روابط تاریخی و سنتی میان دو کشور به سالیان قبل برمی‌گردد، گفت: تقویت روابط و مشارکت در زمینه‌های مختلف با توجه به ساحلی بودن هر دو کشور و همچنین ارتقای اقتصاد آبی از برنامه‌های این کشور محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر ایرانی دشمن مشترک همکاری نظامی نیروی دریایی ارتش کشور هایی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس «نیروی پشتیبانی اطلاعاتی» در ارتش چین

به گزارش قدس آنلاین، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین ضمن تاکید بر تلاش‌ها جهت ایجاد نیروی پشتیبانی اطلاعاتی قوی و مدرن گفت: «تاسیس این گروه تصمیم بزرگی بود که حزب کمونیست چین و رئیس کمیسیون مرکزی نظامی کشور در راستای نیاز برای ایجاد ارتشی قوی اتخاذ کردند.»

روزنامه «گلوبال تایمز» به نقل از رئیس‌جمهور چین نوشت: «نیروی پشتیبانی اطلاعات یک شاخه جدید و استراتژیک ارتش و یک ستون کلیدی در هماهنگی ساخت و استفاده از سیستم اطلاعات شبکه است. این نیرو نقش مهمی در پیشبرد توسعه باکیفیت و رقابت ارتش چین در جنگ مدرن خواهد داشت.»

سخنگوی وزارت دفاع چین هم در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ایجاد نیروی پشتیبانی اطلاعاتی برای نوسازی دفاع ملی و نیروهای مسلح و هم‌چنین انجام موثر ماموریت‌ها و وظایف ارتش در دوره جدید از اهمیت عمیق و گسترده‌ای برخوردار است.»

وی در رابطه با همکاری در حوزه هوا و فضا هم افزود: «ما به استفاده صلح‌آمیز از فضا متعهد هستیم و آماده‌ایم با همه کشورها با تعهد یکسان جهت تقویت مبادلات، کمک به صلح پایدار و امنیت مشترک در حوزه فضا عمیقا همکاری کنیم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • تاسیس «نیروی پشتیبانی اطلاعاتی» در ارتش چین