Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:40:58 GMT

برگزاری جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۰۷۲۳

برگزاری جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی

اشرفی در جلسه برنامه ریزی برگزاری جشنواره ملی زرشک گفت جشنواره ملی زرشک با هدف کمک به اقتصاد و معیشت کشاورزان زرشک کار استان که بالغ بر ۴۰ هزار خانوار هستند برگزار می شود.

او افزود: در این جلسه مقرر شد برنامه ریزی برای معرفی و بازاریابی هر چه بهتر این محصول در این جشنواره انجام شود.

اشرفی بیان کرد: این جشنواره در فصل برداشت زرشک از اواسط مهر تا قبل از آبان خواهد بود که به فراخور شهرستان‌هایی که درگیر این محصول هستند یک روز به هر شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: این جشنواره با هدف معرفی محصول زرشک در سطح ملی و فراملی برگزار می شود که به بازاریابی این محصول کمک به سزایی می کند.

او گفت: این جشنواره با یک سری برنامه‌ها از جمله تشکیل کمیته‌های گردشگری و دعوت از گردشگران بین المللی، برگزاری تور‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌ها همراه است.

اشرفی با اشاره به پایین بودن دسترنج کشاورزان از این محصول گفت: زرشک محصولی که جزو قیمت گذاری دولتی باشد نیست و به گونه‌ای ماحصل عرضه و تقاضا است و این می‌طلبد که کشاورز محصول خود را به خوبی به بازار معرفی و عرضه کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تمام هدف ما از برگزاری این گونه جلسات این است که بتوانیم قیمت زرشک را چندین برابر رقم فعلی افزایش دهیم که این نیازمند معرفی درست این محصول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان امور اقتصادی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسان راه یافته به جشنواره‌ عکسِ قاب سبز معرفی شدند

قاسم آل کثیر، دبیر سومین جشنواره عکس قاب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۰۰ تعداد فرم عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با حضور داورانِ این بخش از جشنواره آثار راه یافته به جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

دبیر جشنواره عکس قاب سبز با اشاره به اسامیِ عکاسانِ راه یافته به جشنواره ملی عکسِ قاب سبز، اضافه کرد: آرمیتا ورناصری با سه اثر، امین حمادی با سه اثر، بلقیس صادقی‌فر با یک اثر، حدیث عویطی‌زاده با یک اثر، رانیا غربی با یک اثر، عباس قاسم‌پور اهوازی با ۲ اثر، علی آقاشیرمحمدی با ۶ اثر، فاطمه شعاعی با یک اثر، لمیاء نیسی با یک اثر، محمد زرانژاد با پنج اثر و مهدی دربندی با ۲ اثر ازجمله این افراد هستند.

آل کثیر تصریح کرد: علی معرف با پنج اثر، مهزیار مهدی‌پور با ۲ اثر، نرگس واعظ‌زاده با یک اثر، حسین بابازاده با یک اثر، مهدی سلطانی‌نژاد با یک اثر، فریال عذاری اهوازی با چهار اثر و نوال عذاری اهوازی با پنج اثر از دیگر افراد راه‌یافته به جشنواره‌ی ملی قاب سبز هستند.

وی بیان کرد: جشنواره ملی عکس قاب سبز به همت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان برگزار می‌شود که اختتامیه این مراسم یک‌شنبه ۲ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6083858

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی
  • عکاسان راه یافته به جشنواره‌ عکسِ قاب سبز معرفی شدند
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات
  • برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری