Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره موضوع شکایت اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از دونالد ترامپ و دولت آمریکا به دادگستری اظهار داشت:دولت ترامپ با اعمال تحریم های ظالمانه متاسفانه دچار خطای بزرگی در برابر عظمت  ملت ایران شد.در حوزه فوتبال،با تحریم هایی که از بهار 98 اعمال شد فدراسیون فوتبال حتی نتوانست منابع خود را از طریق فیفا به مربیان منتقل کند و این مشکلات مربوط به پرداخت به سرمربی سابق تیم ملی پدید آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افرادی که به علوم حقوق بین الملل مسلطند و وکلای برجسته جملگی اقدام هیات رئیسه سابق فدراسیون تایید کردند.وکلای مربوطه هم به زودی جزییات روند حقوقی شکایت را نزد افکار عمومی تشریح خواهند کرد.اقدام ترامپ حقیقتا باعث شد امور روزمره فدراسیون فوتبال دچار مشکل شود و این یک ظلم آشکار به فوتبال ملی ایران بود.در آن مقطع به گفته خزانه دار وقت فدراسیون فوتبال بیش از ۷ میلیون دلار در حساب ایران در نزد فیفا بود که با این اقدام ناجوانمردانه و  رفتار غیرانسانی بلاک شد.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امروز همه دیگر به این باور رسیده اند که مشکل مربوط به مارک ویلموتس بحث عدم پرداخت ها به وی بود.یادم هست در مقطعی برخی اینطور وانمود می کردند که قرارداد مشکل دارد اما با اعلام دادگاه عالی ورزش مشخص شد که مشکل عدم پرداخت بوده که آن هم به دلیل اعمال تحریم های ناجوانمردانه بوده است.فدراسیون فوتبال در آن مقطع تمام تلاش و حسن نیت خود را انجام داده بود تا پول ویلموتس را بپردازد و این در رای دادگاه عالی ورزش هم آمده بود.

اصفهانیان درباره اظهارات اخیر یک پیشکسوت فوتبال در نقد اقدام هیات رئیسه سابق فدراسیون پیرامون شکایت به دادگستری عنوان کرد: برای او و کسوتش احترام قائلم اما بیان برخی جملات از سوی وی حقیقتا بعید است.باورم نمی شود یک فرد فوتبالی چنین حرف هایی را مطرح کند. آن هم در شرایطی که بسیاری از وکلا و حقوقدانان برجسته از این اقدام حمایت کرده اند و همه یک صدا ریشه ماجرا را که خباثت ترامپ بوده محکوم کرده اند.

وی تاکید کرد: از این کارشناس انتظار می رود فوتبالی اظهارنظر کند. دادکان ها،مصطفوی ها و....در این مدت همگی تاکید داشته اند که ماجرای ویلموتس مربوط به عدم پرداخت بوده و من فکر می کنم به این پیشکسوت اطلاعات غلط می دهند. در دوره گذشته فدراسیون توفیقات‌ فراوانی کسب کرد که دوست و دشمن آن را تایید می کردند. امیدوارم نگاه همگان به فوتبال ملی بر اساس خیر و صلاح آن باشد و با دور شدن از فضای تخریب و شخصی به اعتلا مجموعه‌ فوتبال کشور فکر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون اصفهانیان عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شکایت تاج از ترامپ فدراسیون فوتبال هیات رئیسه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال باز هم محکوم شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال احکام تازه‌ای را صادر کرده است.

یکی از حکم‌های صادر شده کمیته وضعیت فدراسیون علیه باشگاه استقلال و به شرح زیر است:

با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال