Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:25:32 GMT

قضاوت داور بین‌المللی قم در رقابت‌های جهانی کشتی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۵۳۴۹

قضاوت داور بین‌المللی قم در رقابت‌های جهانی کشتی

ایسنا/قم داور بین المللی استان قم در مسابقات کشتی قهرمانی جوانان جهان، قضاوت خواهد کرد.

سعید عباسی داور بین‌المللی s1 کشور و استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد جوانان جهان قضاوت خواهد کرد.

این مسابقات از روز ۲۳ الی ۳۱ مرداد ماه جاری به میزبانی کشور بلغارستان برگزار خواهد شد.

امیر عبدی و مهدی علیزاده‌پورنیا به عنوان ورزشکار و مربی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و با حضور سعید عباسی در این بازی ها تعداد نمایندگان استان قم در مسابقات قهرمانی جهانی جوانان به سه نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی استانی ورزشی داور کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران

امیرمحمد یزدانی به آخرین وضعیت جسمانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به شرایط اردویی مدت زمانی است که نتوانستم حسن یزدانی را از نزدیک ملاقات کنم، ولی همیشه پیگیر سلامتی وجویای احوال او نیز هستم. در آخرین پیگیری‌ها و دیدن فیلم‌های او از زبان فیزیوتراپ شخصی، شرایط جسمانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد را مطلوب عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با قدرت به تشک باز خواهد گشت.

یزدانی این را هم گفت: برای آمادگی بیشتر با تعدادی از آزادکاران تمرینات خود را در مازندران زیر نظر رضا یزدانی ادامه می‌دهیم به طور قطع از اینکه با این پهلوان و قهرمان کشور تمرین می‌کنم بسیار خوشحال هستم.

وی همچنین در خصوص رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا نیز خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در قهرمانی کشتی آسیا شرکت کردم و توانستم با شکست رقبای خود به قهرمانی برسم. سطح رقابت‌ها با توجه به در پیش بودن المپیک و حضور برخی رقبای مطرح در آسیا بسیار بالا بود. پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل علیبک عثمان اف از قرقیزستان دارنده مدال برنز جهان را شکست دادم که پیشتر در رقابت جهانی با نتیجه نزدیک مقابل او به پیروزی رسیده بودم. دیگر حریف جدی من در وزن۷۰کیلوگرم یوشینوسوکه آئویاگی ژاپنی بود که در نهایت با برتری مقابل او به مدال طلا قهرمانی آسیا رسیدم.

دارنده ۲ نشان نقره جهان این را هم گفت: برای موفقیت و کسب نشان طلا جهانی تمرینات خود را آغاز خواهم کرد تا بتوانم با آمادگی کامل بهترین نتیجه را به دست آورم. کشتی همیشه غیر قابل پیش بینی است البته امیدوارم با کسب بهترین نتیجه بتوانم خوشحالی مردم کشورم را به ارمغان بیاورم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا برای تغییر وزن برنامه‌ای دارد یا خیر؟ اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین هدفم معطوف به وزن ۷۰ کیلوگرم است تا بتوانم به موفقیت بیشتری در این وزن برسم و هنوز تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم ندارم. در حال حاضر طبق تقویم حدود ۸ ماه تا مسابقات جهانی در کشور آلبانی زمان کافی وجود دارد و باید برای آمادگی در اردو‌های تیم ملی شرکت کرد.

 

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد