Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:17:30 GMT

رییس هیات کشتی استان خوزستان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۵۵۶۸

رییس هیات کشتی استان خوزستان انتخاب شد

رمضان جمالپور به عنوان رییس هیات کشتی استان خوزستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات کشتی خوزستان با حضور علیرضا دبیر(رییس فدراسیون کشتی)، حمید بنی تمیم(مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، ابراهیم نصیری(معاون توسعه ورزش استان) و دیگر اعضای مجمع پنج شنبه 20 مرداد در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس"رمضان جمالپور" که تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات کشتی استان خوزستان بود که در پایان رای گیری نیز با کسب ۲۵ رای از کل آرای ماخوذه، برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات کشتی خوزستان انتخاب شد.

لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری مجمع انتخاب ریس هیات کشتی استان خوزستان، از خانواده شهید "جامعی" تجلیل به عمل آمد./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مجمع انتخاب رییس هیات کشتی خوزستان علیرضا دبیر فدراسیون کشتی ورزش جوانان خوزستان توسعه کاندیدا رای انتخاب خانواده شهید جامعی تجلیل کاندیدا برنا خوزستان هیات کشتی استان خوزستان انتخابات مجمع کشتی خوزستان هیات کشتی استان خوزستان رییس هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد