Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان کنگاور که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهرداران و اعضای شورای شهر کنگاور در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم اصل بر کار و تلاش جهادی است و هر مدیری در حل مشکلات مردم ناتوان باشد، برکنار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از روند بازسازی در مناطق زلزله زده، افزود: بر خلاف برخی شعارها هنوز ساختمان‌های بسیاری از مجموعه‌های خدمات رسان و ادارات در مناطق زلزله زده بازسازی نشده‌اند و کارکنان آن‌ها در کانکس مستقر هستند که در سفر رئیس جمهور برای بازسازی آن‌ها درخواست اعتبار شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: زمان زلزله با حضور رهبر انقلاب و دستور ویژه ایشان برای بازسازی ویرانی‌ها ظرفیت‌های عظیمی از سوی نهادها و مجموعه‌های مختلف به استان کرمانشاه وارد شد ولی متأسفانه استفاده مناسبی از این فرصت‌ها صورت نگرفت.

امیری مقدم گفت: متأسفانه در این سال‌ها در سطح کلان استان کرمانشاه گرفتار نوعی رهاشدگی توسعه‌ای بوده و شهرستان‌های شرقی استان مانند کنگاور به طور خاص به فراموشی سپرده شده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت مردمی با وجود همه مشکلات با نگاهی کلان‌نگرانه توسعه تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه از جمله کنگاور را دنبال می‌کند.

امیری مقدم با انتقاد از ساخت و سازهای غیرقانونی در حاشیه شهرهای استان از جمله کنگاور، بیان کرد:: باید با اقتدار در مقابل اینگونه ساخت و سازهای غیرمجاز ایستاد و هیچ دستگاهی حق ارائه خدمات به این بناها را ندارد.

استاندار کرمانشاه نشاط اجتماعی را بسترساز آرامش و امنیت اجتماعی دانست و گفت: یکی از راه‌های ایجاد نشاط در جامعه ساخت شهربازی و مکان‌های تفریحی سالم برای استفاده شهروندان است ولی متأسفانه بسیاری از شهرهای استان کرمانشاه از این حداقل‌ها هم بی بهره اند.

امیری مقدم با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز کشاورزی و دامپروری شهرستان کنگاور، عنوان کرد: ایجاد کارخانه شیر، کشتارگاه صنعتی پیشرفته و صنایع تبدیلی از جمله نیازهایی است که باید در این شهرستان ایجاد شوند.

وی در مورد حل مشکل زمین‌های قولنامه‌ای این شهر بر ضرورت همکاری مشترک شهرداری و اداره ثبت اسناد در زمینه سنددار شدن این اراضی بر اساس طرح جامع تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: سفر رئیس جمهور یک فرصت برای استان کرمانشاه بود و در این سفر بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های کلیدی و کلان و اشتغالزایی استان مصوب شد که تحولی چشمگیری در استان ایجاد می‌کند.

امیری مقدم همچنین با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، گفت: متأسفانه سد آناهیتا در شهرستان کنگاور سال‌ها است رها شده اما در سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه برای تکمیل این پروژه اعتبار لازم مصوب شد و این پروژه از رکود خارج می‌شود.

وی ادامه داد: پتروشیمی کنگاور هم یکی از پروژه‌های مهم سند نفت و گاز استان است که پیمانکار آن تعیین شده و اجرایی می‌شود.

کد خبر 5561138

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کنگاور اشتغال زایی بیکاری استانداری کرمانشاه بهمن امیری مقدم زلزله کرمانشاه ۹۶ محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی آمار کرونا استان کرمانشاه امیری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان