Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران بدون حضور سید محمد موسوی و میثم صالحی به رقابت‌های جهانی اعزام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران روز گذشته(پنج شنبه) با انتقادی تند از حضور در ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان انصراف داد. همچنین میثم صالحی به دلیل نرسیدن به شرایط ایده‌آل به خاطر مصدومیت، موفق نشد تیم ملی را همراهی کند تا ایران با دو غایب بزرگ، پا به این رقابت‌ها بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه والیبال "سیاتکا" لهستان به عدم حضور دو ملی پوش والیبال ایران واکنش نشان داد و نوشت: ایران بدون سید و میثم صالحی در رقابت‌های جهانی ظاهر خواهد شد. 

این رسانه ادامه داد:  قرار بود در رقابت‌های قهرمانی جهان، تیم ایران با ترکیب قوی ظاهر شود چرا که سید محمد موسوی به تیم بازگشت. این بازیکن باتجربه به عنوان کاپیتان جدید این تیم انتخاب شد اما ساعاتی بعد، تمرین را ترک کرد. بنابراین او در بازی واگنر نیز غایب خواهد بود. سید محمد موسوی ۳۵ ساله یکی از بهترین والیبالیست های ایران در سال های اخیر است. بعد از المپیک توکیو، موسوی بازی را در تیم ملی به پایان رساند و در لیگ ملت های امسال شرکت نکرد.

رسانه لهستانی ادامه داد: چند بازیکن باتجربه دیگر نیز پس از المپیک از تیم ملی ایران خداحافظی کردند. با این حال تیم جوان شده ایران در لیگ ملت ها شگفت آور و خوب ظاهر شد. اما سید تصمیم گرفت به تیم برگردد. او فصل گذشته را در لیگ های ایتالیا و ترکیه سپری کرد و تجربه موسوی کمک تیم ایران بود. او قرار بود به درخواست مادرش به تیم ملی بازگردد. موسوی در اردوی تیم ملی حاضر شد و روز پنجشنبه فدراسیون ایران اعلام کرد که کاپیتان فعلی یعنی میلاد عبادی پور ، وظایف کاپیتانی را به سید سپرده است. چند ساعت بعد این موضوع، موسوی از تیم ملی کناره گیری کرد. تصمیم سید تنها مشکل پیش روی والیبال ایران نیست چرا که میثم صالحی هم در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال سید محمد موسوی سید محمد موسوی والیبال ایران میثم صالحی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی