Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:48:51 GMT

پیروزی در جنگ اخیر غزه جز با حمایت ایران حاصل نمی‌شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۸۶۳۹

پیروزی در جنگ اخیر غزه جز با حمایت ایران حاصل نمی‌شد

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و مقابله صورت گرفته با این جنایت‌ها گفت: مقاومت صورت گرفته از سوی جهاد اسلامی و مردم غزه رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کرد و این نشان‌دهنده ضعف و ناامیدی دشمن است.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به شهادت رساندن تعدادی از سران مقاومت و همچنین کودکان فلسطینی اظهار کرد: در جنگ اخیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین صدها موشک و راکت به اهداف رژیم صهیونیستی پرتاب کرد و کاری کرد که دشمن صهونیستی مجبور شود نصف فلسطین اشغالی را ببندند و اینها همه نشان‌دهنده ضعف، ناامیدی و ترس دشمن است و در پی این مقاومت بود که آنها مجبور به عقب‌نشینی و آتش‌بس شدند اینها انشاالله همه زمینه‌ساز پیروزی‌های آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نبرد اخیر، نبرد مهم و سرنوشت‌سازی بود دشمن را شکست داد و ترساند و این پیروزی‌ها حاصل نمی‌شد مگر با حمایت ایران.

ابوشریف اضافه کرد: ایران تنها کشوری است که مساله فلسطین و مقاومت حمایت کرده و می‌کند و در همین‌جا لازم می‌دانم که از حمایت رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران تشکر کنم که همواره حامی مردم فلسطین هستند. انشاالله پس از پاک شدن فلسطین از وجود صهیونیست‌ها نماز را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناصر ابوشریف حمله رژیم صهیونیستی به غزه مقاومت فلسطین نماز جمعه تهران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

«تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین» با انتشار فیلمی لحظه پرتاب موشک‌های ۱۰۷ به سوی پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را به تصویر کشیدند.

در این فیلم مبارزان تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین با نمایش نوشته‌ای، به جمهوری اسلامی ایران و حمله تنبیهی کشورمان علیه سرزمین‌های اشغالی درود فرستادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با گلوله «یاسین» در شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در شرق دیرالبلح به شدت با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

کد خبر 6081363

دیگر خبرها

  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها