Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک توله خرس قهوه‌ای که به دلیل خوردن مقادیر زیادی "عسل دیوانه‌کننده" توهم‌زا دچار مسمومیت شده بود، توسط محیط بانان در شمال غرب ترکیه نجات یافت.

به گزارش ایسنا، گروهی از افراد روز گذشته (پنج‌شنبه) این توله خرس را در وضعیت سرگردانی و بدحالی در استان "دوزجه" یافتند و توانستند او را برای درمان به دامپزشکی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی منتشر شده توسط نجات دهندگان، این توله خرس، پشت یک وانت با حال بدی افتاده و نفس نفس می‌زند و بی‌قرار است.

اکنون حال عمومی این خرس جوان پس از درمان‌های اولیه خوب گزارش شده است.

عسل دیوانه‌کننده که در زبان ترکی "دِلی‌بال" خوانده می‌شود نوعی عسل است که می تواند اثرات توهم زایی داشته باشد و ترکیه یکی از تولیدکنندگان این عسل در جهان به شمار می‌آید.

به گزارش رویترز، زنبورها "عسل دیوانه کننده" را از شهد گیاه "رودوندرون" یا همان "خرزه هندی" به عمل می‌آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توله خرس عسل ترکیه توله خرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی، معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیرو‌های امدادی، نجات داده شدند.
وی افزود: این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به‌دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند وبلافاصله بعد از رها‌سازی از سیلاب توسط نیرو‌های راهداری اسکان اضطراری یافتند.

 

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره ۱، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان با شدت کمتر تداوم دارد.
وی توصیه کرد: از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز واز اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری شود، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

دیگر خبرها

  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران (فیلم)
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • (ویدئو) لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • پایان توهم «یکه تازی» اسرائیل