Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:56:46 GMT

انتقاد امام جمعه شهرکرد از قطعی آب

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۱۳۰

انتقاد امام جمعه شهرکرد از قطعی آب

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی گفت: نفوذ سیلاب به چشمه کوهرنگ و گل آلود شدن بیش از حد آن موجب شد تامین ۶۰ درصد آب شرب شهرکرد دچار مشکل شود، اما با تلاش متولیان و با اتصال چاه‌های کشاورزی و ایجاد تصفیه خانه‌های جدید در مسیر آب کوهرنگ مشکل خیلی طولانی نخواهد شد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: اکنون با همه تلاش‌های ملی و استانی آب در طبقات همکف بیشتر نقاط وصل شده است، ولی همچنان برخی افراد بی توجه به صرفه جویی در آب، مانع بهره مندی دیگران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فاطمی افزود: این مشکل در برخی روستاها و شهر هایی، چون باباحیدر و سورشجان هم مردم را به سختی و مشقت انداخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادعای غربی‌ها مبنی بر نهایی شدن متن توافق برجام گفت: این یک جو سازی علیه دولت ما است تا در برابر کار انجام شده قرار بگیریم.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد افزود: برای اینکه بتوانیم با سربلندی مقابل مشکلات و فشارها بایستیم باید همه با هم تلاش کنیم. رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی دغدغه همه مسئولان نظام است و در این راه نباید مقابل زورگویان سر خم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.
مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • راهپیمایی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد