Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:48:40 GMT

تساوی استقلال و سپاهان در پایان نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۳۴۲

تساوی استقلال و سپاهان در پایان نیمه نخست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در نخستین بازی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر

کارت زرد: رامین رضاییان از سپاهان

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده و کوین یامگا

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محد علی‌نژاد، شهریار مغانلو

سرمربی: خوزه مانوئل مورایس

لحظات حساس:

دقیقه 15:

حمله تیم فوتبال استقلال در دقیقه 15 بالاخره نخستین شوت به چارچوب را برای آبی‌پوشان به همراه داشت که شوت رضا میرزایی با برخورد به ریگی راهی کرنر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 18:

نفوذ یاسین سلمانی به قلب دفاع 3 نفره استقلال را روزبه چشمی کنترل کرد و تلاش بازیکن سپاهان ثمری برای این تیم نداشت.

دقیقه 25:

سانتر رضا میرزایی از سمت را را هیچ کدام از بازیکنان استقلال نتوانستند روانه دروازه سپاهان کنند و در ادامه استقلالی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند.

دقیقه 35:

نفوذ یامگا از سمت راست و سانتر وی روی دروازه سپاهان موقعیت خطرناکی را برای آبی‌پوشان ایجاد کرد که در نهایت توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 45:

شوت محکم نورافکن از روی یک ضربه ایستگاهی با واکنش خوب حسینی همراه بود. توپ برگشتی را هم فرشاد احمدزاده نتوانست وارد دروازه استقلال کند تا نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان ساپینتو مورایس هفته اول لیگ برتر بازی استقلال و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!