Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:49:32 GMT

ناراحتی نکونام از عدم جذب رضاوند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۳۶۳

ناراحتی نکونام از عدم جذب رضاوند

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد فردا در اولین دیدار خود باید در برابر صنعت نفت آبادان قرار بگیرد. پس از جذب چند بازیکن در ابتدای نقل و انتقالات اما این تیم پس از مصدومیت فرشید اسماعیلی و عدم توافق با باشگاه استفلال برای جذب رضاوند، هنوز بازیکنی را جذب نکرده است. نکونام در کنفرانس خبری از عدم جذب رضاوند ابراز ناراحتی کرد و امیدوار است که بتواند دو بازیکن را به جمع شاگردانش بیفزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فولادخوزستان درباره ادامه فعالیت فولاد در نقل و انتقالات گفت: اوایل صحبت‌هایم گفتم به دنبال این هستیم که دو بازیکن به تیم اضافه کنیم و با توجه به اینکه فرشید اسماعیلی را از دست دادیم و باشگاه نتوانست آرش رضاوند را جذب کند، قطعا ما نیاز به دو مهره داریم که بتوانیم جای آنها را پر کنیم. علیرغم اینکه شرایطی ما خوب است، نیاز به تقویت داریم و این نیست که کار ما در نقل و انتقالات تمام شده باشد. شما می‌بینید که تیم‌های دیگر با چه مبالغ و چه شرایطی در حال جذب بازیکن خارجی هستند؛ بازیکنان ایرانی را هم با شرایط مالی خوب جذب می‌کنند و ما هم اگر می خواهیم در کورس باشیم و با تیم هایی که از نظر هزینه با ما قابل قیاس نیستند مبارزه کنیم و در بازی های رو در رو نتیجه خوبی بگیریم نیاز به تقویت شدن داریم.

وی ادامه داد: ما باید آرش رضاوند را حفظ می کردیم و پارسال باید این اتفاق می‌افتاد اما یک سری اشتباهات وجود داشت و الان نیاز به یارگیری داریم. به باشگاه گفتم حداقل به دو بازیکن نیاز داریم و امیدوارم حالا که آرش رضاوند را در اختیار نداریم یک یار در این پست و یک بازیکن دیگر که با او در حال مذاکره هستیم و اگر اتفاقی نیفتد جذب کنیم.

باید دید فولاد در روزهای آتی کدام بازیکنان را به اسکواد خود برای لیگ ۲۲ اضافه خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رضا رشیدپور زیر قیچی آرایشگر زن؟ (فیلم) واکنش رضا رشیدپور به حادثه تلخ تروریستی کرمان (فیلم) چهره جالب و متفاوت رشیدپور در سال ۸۳ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد