Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@06:50:37 GMT

لچه - اینتر؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۵۶۷

اینتر و لچه برای سی و سومین بار در لیگ ایتالیا به مصاف هم می روند. 

در چارچوب هفته اول سری آ در فصل 2022/23، لچه میزبان اینتر خواهد بود.

اینتر که در فصل قبل لیگ ایتالیا نائب قهرمان شد، در اولین بازی خود به مصاف قهرمان فصل قبل سری بی یعنی لچه خواهد رفت. اینتر با از دست دادن پریشیچ، ویدال، سانچز، رانوکیا، وسینو و جذب لوکاکو، اونانا، مخیتاریان، بلانووا و اصلانی فصل جدید را شروع خواهد کرد و هواداران این تیم امیدوارند سیمونه اینزاگی بتواند ستاره دوم را برای نراتزوری به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لچه نیز که بازیکنانی مثل فرابوتا از یوونتوس، لورنتزو کولومبو از میلان و دنیل سامک از اسلاویا پراگ را به خدمت گرفته، امیدوار است مارکو بارونی، سرمربی این تیم هدف بقا در سری آ را محقق کند. 

اطلاعات بازی زمان برگزاری: شنبه 22 مرداد 1401 (13 آگوست 2022) / ساعت 23:15 به وقت ایران محل برگزاری: لچه، ورزشگاه ویا دل ماره داور: الساندرو پرونترا تورنومنت: سری آ / هفته اول ترکیب احتمالی لچه-اینتر از نگاه گاتزتا

لچه (4-3-3): فالکونه؛ جنردی، چتین، بلین، گالو؛ هلگاسون، هیولمند، بیستروویچ؛ دی فرانچسکو، چیسای، استرفتزا

اینتر (3-5-2): هندانوویچ؛ اشکرینیار، دی فرای، باستونی؛ گوزنس، چالهان اوعلو، بروزوویچ، بارلا، دومفریز؛ لوکاکو، مارتینز

غائبین بازی

در اینتر دنیلو دی آمبروزیو به دلیل مصدومیت جزئی به بازی نخواهد رسید در حالی که در لچه تویا، درماکو و آسکیلدسن غائب خواهند بود.

نکات آماری دیدار تیم های لچه و اینتر اینتر و لچه تاکنون 32 بار در سری آ به مصاف هم رفته اند که 24 پیروزی سهم نراتزوری و 4 پیروزی سهم لچه بوده است. 4 دیدار دیگر نیز بین دو تیم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. بیشترین شکست های لچه در سری آ (24) و همچنین بیشترین گل های دریافتی این تیم در لیگ ایتالیا (75 گل) مقابل اینتر ثبت شده است.  اینتر در 11 بازی از 12 بازی اخیر خود مقابل لچه شکست ناپذیر بوده است. آخرین بازی دو تیم نیز که در ژانویه 2020 در ویا دل ماره برگزار شد، با تساوی 1-1 خاتمه یافت.  لچه در 3 مسابقه آخر خانگی خود مقابل اینتر در سری آ شکست ناپذیر بوده است (1 پیروزی و 2 تساوی).  اینتر برای دومین بار در تاریخ خود در هفته اول سری آ مقابل لچه قرار می گیرد. اولین آن به فصل 2019/20 باز می گردد که در آن تیم تحت هدایت آنتونیو کونته با نتیجه 4-0 (با گل های بروزوویچ، سنسی، کاندروا و لوکاکو) پیروز شد.  لچه برای دهمین بار به سری آ صعود کرده است. فقط آتالانتا (12)، برشا (12) و باری (11) بیشتر از این تیم به سری آ صعود کرده اند. پیش‌بینی هو اسکورد لچه 0-3 اینتر

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو