Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی طرح منطقه گردشگری دره گردو و ارائه راهکارهای رفع مشکلات و موانع موجود، به ریاست شهردار اراک و با حضور مشاور طرح، معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی شهردار اراک در این جلسه با بیان اینکه رفع اساسی مشکلات با کار جهادی محقق می‌شود، اظهار کرد: تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه منطقه گردشگری دره گردو به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات چندین ساله شهروندان از مجموعه مدیریت شهری ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسیدگی به مطالبات مردم با کار جهادی و همچنین برنامه‌ریزی عملیاتی و میدانی امکان‌پذیر است.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: امسال اعتبار بسیار خوبی در بودجه برای پروژه منطقه گردشگری دره گردو درنظر گرفته شده است که باید با تلاش جهادی، امسال شاهد اقدامات اساسی در این پروژه باشیم تا شهروندان نیز امیدوار به اجرای این پروژه شوند و ماحصل کارهای جهادی را ببینند.

کد خبر 595797

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر اراک شهرداری اراک شورای اسلامی شهر اراک اراک دره گردو علیرضا کریمی منطقه گردشگری دره گردو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه گردشگری دره گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات اجرایی ساخت زیرگذر شورا شهید بهشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات اجرایی ساخت پروژه زیرگذر شورا شهید بهشتی با ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه در دست اجرا است.

هم اینک عملیات اجرای دیوار بتنی در کنارگذر زیرگذر، دفع آب‌های سطحی،  اجرای کابل برگردان مخابرات برای آزادسازی زیرگذر برای انجام عملیات خاکبرداری در آن، جابجایی خط ۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب همچنین عملیات جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی  در عرشه زیرگذر شورا شهید بهشتی با تمام توان ارکان ساخت این پروژه در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • تاکید بازرس کل لرستان بر تسریع در روند احداث پل «شوراب»
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • ضرورت تلاش مضاعف برای جلوگیری از اخلال‌آفرینی دشمن زخم خورده
  • تداوم عملیات اجرایی ساخت زیرگذر شورا شهید بهشتی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف