Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:10:49 GMT

انتقاد امام جمعه بجنورد از رها بودن ورزشگاه ۱۹ مهر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۷۲۳

انتقاد امام جمعه بجنورد از رها بودن ورزشگاه ۱۹ مهر

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری مهر خراسان شمالی چندی پیش طی گزارشی با عنوان «مصائب استادیوم فوتبال ۱۹ مهر بجنورد» مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

پس از انتشار گزارش خبرگزاری مهر از اوضاع نامناسب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان ضمن انتقاد نسبت به تعطیلی و رها بودن این سرمایه عظیم بیت‌المال، اظهار داشت: بی‌توجهی و ترک فعل‌ها در حالی که سرمایه زیادی در یک پروژه هزینه شده، جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: چرا باید پولی هزینه و سپس رها شود؟ این مسئله برای مسئولین مسئولیت آور است.

وی افزود: اگر این مجموعه نیاز شهر نبود نباید چنین هزینه‌ای اتفاق می‌افتاد اما اکنون رها کردن این ورزشگاه، صرفاً باعث مستهلک شدن امکانات می‌شود.

کد خبر 5561534

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزشگاه 19 مهر خراسان شمالی بجنورد رضا نوری پروژه های نیمه تمام محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها ماه محرم روز خبرنگار کرمانشاه سفر استانی حسینیه مهر اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معان خراسان شمالی، گفت: پروازهای فرودگاه بجنورد برای حضور بازرگانان و علاقه‌مندان به نمایشگاه اکسپوی تهران به مدت ۵ روز چارتر شده و همه مردم می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. - اخبار استانها -

مازیار زند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت:  اتاق بازرگانی خراسان شمالی برای تسهیل در رفت و آمد علاقه‌مندان به نمایشگاه  اکسپو تهران از روز شنبه 5 روز پروازهای بجنورد _تهران را چارتر کرد.

وی افزود: در مجموع 540 صندلی پرواز، توسط اتاق بازرگانی خراسان شمالی و همکاری شرکت مجری چارتر شده و متقاضیان می‌توانند از سایت یا دفاتر هواپیمایی بلیت تهیه کنند. این 5 پرواز جدا از 2 پرواز روتین هفتگی فرودگاه بجنورد است.

رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: هواپیما از روز شنبه ابتدا از تهران به بجنورد سفر خواهد کرد و سپس از بجنورد به تهران پرواز خواهد داشت. ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو) روز شنبه 8 اردیبهشت‌ماه تا 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

زند با بیان اینکه اتاق بازرگانی بجنورد، به‌عنوان پارلمان بخش‌ خصوصی استان به‌منظور معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی استان خراسان شمالی، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO) شرکت می‌کند گفت: نمایشگاه ایران اکسپو 2024  که روزهای 8 تا 12 اردیبهشت سال جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود یکی از مهمترین فرصت‌های پیش‌روی فضای اقتصادی کشور است تا با عرضه کردن محصولات صادرات غیرنفتی و معرفی زنجیره‌های ارزش صادرات‌محور ضمن ارائه مستقیم ظرفیت‌ها و چالش‌ها، اهمیت حضور خود در نقشه تجارت جهانی را نمایان کند. 

وی حوزه‌های تمرکز ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، تولیدات صنعتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی و صنعت پتروشیمی ذکر کرد. 

زند  افزود: اتاق بازرگانی بجنورد  با اتکا بر رویکرد نمایشگاه، پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی، تلاش خواهد کرد با زبانی ساده و با الگوبرداری از ساختار اکسپوها، گذشته، حال و چشم‌اندازهای آینده ظرفیت‌های ذاتی و فضای اقتصادی استان را به نمایش بگذارد. 

وی یادآور شد: اتاق بازرگانی بجنورد در این نمایشگاه که بیش از 3000 تاجر تاجر خارجی و 100 شرکت از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از آن بازدید می‌کنند، مساعی خود را متمرکز در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش استان، معرفی سبد صادرات غیرنفتی استان، میزان تعامل با بخش خصوصی(G2B)، فرصت‌سازی برای تعاملات با بخش خصوصی(B2B)، امضای تفاهنامه‌های تجاری، مذاکرات تجاری و غیره خواهد کرد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است