Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام عادل حاجی پور جمعه در مراسم معارفه امام جمعه بخش ششده و قره بلاغ شهرستان  فسا و شورای اداری این بخش با اشاره به مسئولیت ائمه جمعه،افزود: امام جمعه نمی تواند در دفتر نشسته و منتظر مراجعات مردمی باشد اقتضائات گام دوم انقلاب متفاوت است امام جمعه نیازمند نقش آفرینی تخصصی در رفع چالش های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این نقش ممتاز امام جمعه است که در دل شهر باید مسائل و مشکلات را احصا کند و در این زمینه هدفمند و با برنامه ریزی در جهت رفع این معضلات بپردازند.

حاجی پور با بیان اینکه از مسئولیت های ائمه جمعه می توان به‌ تحکیم و تعالی خانواده و توجه ویژه به تقویت مساجد اشاره کرد،گفت: همکاری با آموزش و پرورش و شورای فرهنگ عمومی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همچنین توجه به مطالبات مردمی و برنامه ریزی فرهنگی شهر ازجمله وظایف مهم ائمه جمعه است.

در این مراسم حجت الاسلام صدیق پس از ۴ سال تکریم و حجت الاسلام رضا کشاورزی بعنوان امام جمعه بخش ششده و قره بلاغ معارفه شد.

برچسب‌ها قره بلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قره بلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گام دوم انقلاب قره بلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گام دوم انقلاب ائمه جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز

در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید استان البرز، اعضای این شورا انتخاب و معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی سرداران شهید استان البرز به ریاست آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور عبداللهی استاندار البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این  نشست که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره و تبیین اهداف و تشریح وظایف مدیران مربوطه برگزار شد، اعضای ستاد این کنگره معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

براساس تصمیمات صورت گرفته در این جلسه، آیت‌الله حسینی همدانی به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری، دکتر عبداللهی بعنوان رئیس ستاد اجرایی شورا و سردار حیدرنیا به عنوان دبیر ستاد اجرایی، احکام خود را دریافت کردند.

گفتنی است سایر اعضا نیز با دریافت حکم از نماینده ولی فقیه در استان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

لازم به ذکر است کنگره ملی سرداران شهید استان البرز در نیمه نخست سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم
  • عملیات قاطع ایران کاخ مستکبران را به لرزه در آورد + تصاویر
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز