Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۲۷ کیلومتر از جاده مرزی «ریگ ملک» شهرستان میرجاوه که به دلیل نامناسب بودن روکش آسفالت موجب سختی‌های فراوانی برای مردم منطقه شده بود، آسفالت شده که این روند در قالب فاز‌های بعدی همچنان ادامه دارد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی در حاشیه بازدید از جاده ریگ ملک اظهارداشت: یکی از اولویت‌های استان راه است در این راستا در دستور کار قرار دارد تا جاده مرزی ریگ ملک تا روتک ادامه یابد تا اتصال بین روستا‌های مرزی و مسیر رفت آمد مرزبانان نیز تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون در منطقه شمال استان ۷۳ کیلومتر راه دوبانده تحویل شد و تا پایان سال ۷۰ کیلومتر دیگر نیز تحویل می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در منطقه جنوب استان نیز تا شهریور ۷۰ کیلومتر جاده دوبانده تحویل خواهد شد و ۷۰ کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ کیلومتر جاده ایرانشهر به خاش، ۲۰ کیلومتر جاده کاروان به کنارک و ۱۵ کیلومتر جاده چابهار به کنارک نیز آسفالت شده است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت شده و هشت پل بزرگ استان در دستور کار قرار گرفته که پل صفرزهی و حمیری از آن جمله است و پل نهراب نیز به بهره برداری رسیده، همچنین پل شیله نیز تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم از مزیت‌های گردشگری و ساحلی خود استفاده کنیم باید بتوانیم راه‌های خود را توسعه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان آسفالت مرزهای سیستان وبلوچستان سیستان و بلوچستان کیلومتر جاده ریگ ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان

تین نیوز

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی ملکی صادقی اظهار کرد: با هدف توسعه راههای روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محورهای روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های  روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

ملکی صادقی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راههای روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت بهرمند شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات