Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده است.

شاگردان کمپدلی در نخستین دیدار برابر ازبکستان سه بر یک حریف را شکست داده و در دومین دیدار به مصاف ترکیه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار از حساسیت بالایی برای تعیین سرگروه مرحله نیمه نهایی برخوردار بود، تیم میزبان با بهره‌گیری از تشویق پرتعداد تماشاگران موفق شد تلاش ملی‌پوشان را متوقف کرده و در ست نخست ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان باشد.

در ست دوم و سوم ترکیه با عملکرد بهتر و امتیاز ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

تیم ملی والیبال زنان کشورمان با ترکیب مائده برهانی، مهسا صابری، نگار کیانی، پوران زارع، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، محدثه محشتاقی، تهمینه درگزنی، حانیه محتشمی، زهرا مغانی، فاطمه امینی، ریحانه کریمی، آیتک سلامت و مهسا کدخدا در مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارد.

صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

مسابقات والیبال زنان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور هفت تیم در دو گروه مقدماتی به رقابت می پردازند و شاگردان الساندرا کمپدلی در گروه الف با تیم‌های ازبکستان و ترکیه همگروه هستند. در گروه ب زنان نیز والیبالیست‌های افغانستان، سنگال، کامرون و جمهوری آذربایجان حضور دارند.

برچسب‌ها تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی ترکیه تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی ترکیه تیم ملی والیبال زنان کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است