Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و هوادار در نخستین بازی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 ورزشگاه امام خمینی (ره) مقابل هم قرار گرفتند که  این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم هوادار خاتمه پیدا کرد.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در پایان این دیدار، اظهار داشت: قبل از هرچیزی به مهدی رحمتی تبریک میگویم تیم خیلی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم او ما را سورپرایز کرد. بازیکنان خوبی دارند. شاید ناشناخته بودن تیم ما شرایط را سخت کرده بود. ما خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسدیم و بازی متعادل شد. نیمه دوم تیم شما خیلی دوست داشت به گل برسد و بعد از آن بتوانند گل دوم را بزنند. به نظرم آنها فوتبال را بی حوصله باز کردند. آنها ابزار گل زدن را داشتند. 

ادامه دارد..

منبع: فارس

کلیدواژه: الهامی سرمربی هوادار هفته نخست ساکت الهامی هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود