Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان می‌گوید از خوش شانسی او است که تیمش در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل استقلال به میدان رفته است.

به گزارش ایران اکونومیست، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: یک بازی عادی، کلاسیک و خوب بود. حتی اگر بازی اول لیگ هم باشد، شرایط بدتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم استقلال بدشانسی آورد. آن‌ها در بازی خودشان به میدان رفتند. تقریبا برای تیمی که در خانه خود بازی می‌کند، یک الزام و اجبار است که باید به پیروزی برسد. فکر می‌کنم فشار بعدی روی بازیکنان استقلال بود. متوجه شدم که بازی برای ما آسان نبود. در نیمه اول تلاش کردیم که بازی را کنترل کنیم و فضاها را ببندیم و از موقعیت‌های خلق شده استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: در ۱۰ دقیقه اول توانستیم تعادل را به وجود آوریم. از لحاظ باز پس گیری توپ، توانستیم موفقیت خودمان را نشان دهیم. در لحظات ابتدایی یک مقدار خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. در بین دو نیمه اندکی تغییرات داشتیم  و جای گیری‌ها را درست کردیم. توانستیم فشار را افزایش دهیم. توانستیم موقعیت خلق و به گل برسیم. وقتی در چنین بازی‌هایی تیمی گل می خورد، خیلی سخت است که جبران کند. به ویژه زمانی که هواداران خود را ندارید تا تشویق و حمایت خود را نشان دهند. من قبلا آدم خوش شانسی بودم و در این بازی هم خوش شانسی بودم که بدون حضور تماشاگران به میدان رفتیم. 

سرمربی سپاهان گفت: نمی‌توانم بگویم بازیکنان ما خیلی هم خوب بودند. در مجموع یک بازی خوب از همه بازیکنان دیدم. فقط باید به بازیکنانم تبریک بگویم. برد شیرینی بود. به بازی بعد می‌رویم. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ژوزه مورایس ، تیم فوتبال سپاهان ، استانی ورزشی ، بازی استقلال و سپاهان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ژوزه مورایس تیم فوتبال سپاهان استانی ورزشی بازی استقلال و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس

سپاهان بعد از باخت‌های متوالی این هفته با پیروزی در بازی معوقه شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کرد و اگر در مصاف با ملوان در انزلی پیروز شود، رفته رفته به شرایط عادی خود باز می گردد و دست کم می تواند  هفته‌های پایانی را با شایستگی بیشتری دنبال کند.

از اصفهان خبر می رسد، باشگاه سپاهان از مورایس خواسته تلاش کند تا به همراه تیم در لیگ برتر دست کم نایب قهرمان شود یا در جام حذفی قهرمانی را جستجو کند تا با رسیدن به این موفقیت‌ها ناکامی تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر کمرنگ شود. این دو اتفاق مهم شانس تیم سپاهان را برای حضور در لیگ نخبگان اسیا افزایش خواهد داد.

سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این رقابت‌ها صعود می کنند و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می شود.

باشگاه سپاهان بنایی برای تغییر در کادر فنی تیم تا پایان فصل جاری ندارد. هر چند که تماشاگران تیم سپاهان در بازی با ذوب آهن هم شعارهایی علیه این مربی سر دادند و خواستار خروج او  از شهر اصفهان شدند. این در حالی بود که سپاهان در این بازی باگل شهریار مغانلو  از روی نقطه پنالتی حریف را شکست  داد.  

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!