Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:31:16 GMT

وزیر:سال سختی در حوزه کشاورزی داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۳۰۹

وزیر:سال سختی در حوزه کشاورزی داشتیم

به گزارش ایرنا، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه جمعه در نشست شورای اداری کرمان افزود: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی در مصوبات سفر هیات دولت در استان کرمان اختصاص یافت که از این میزان یک هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان برای شمال و مابقی برای جنوب استان است.

وی ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته به استان کرمان در حوزه های مختلف از جمله احیا و نوسازی باغات، ایجاد باغ نهال مادری، آبخیزداری، آبخوان داری، مقابله با بیایان زایی، رفع تداخل اراضی کاداستر، حمایت از عشایر و سامانه استقرار عشایر، تاسیس استخرهای ماهیان خاویاری، واکسیناسیون دام ها، مبارزه با آفات نباتی، توسعه اقدامات دانش بنیان در بخش کشاورزی و در حوزه دام و طیور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: استان کرمان تابلوی زیبای محصولات کشاورزی و باغی است و ۹۰۰ هزار هکتار اراضی مستعد در این استان وجود دارد و بیش از هفت میلیون تن تولیدات در این استان حاصل می شود.

وی تصریح کرد: ۲۶۰ هزار نفر در استان کرمان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند و حدود ۳۰ درصد اشتغال استان در این حوزه است.

ساداتی نژاد با اشاره به این مطلب که استان کرمان در تولید پسته و خرما رتبه اول را دارد، تاکید کرد: امسال با غیرت کشاورزان این استان، ۲ برابر سال گذشته گندم تحویل شده است.

وی بیان کرد: باید حتما تسهیلاتی اختصاص دهیم که کشاوزان بتوانند وارد کشت سال آینده شوند.

نشست شورای اداری استان کرمان با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی و جمعی از وزرا و مسئولان در تالار برق کرمان برگزار شد.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کرمان استان کرمان سید جواد ساداتی نژاد اعتبارات سیل خسارت مالی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کرمان استان کرمان وزارت جهاد کشاورزی کرمان استان کرمان سید جواد ساداتی نژاد اعتبارات سیل خسارت مالی دولت سیزدهم استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان