Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ششمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز –جمعه- با برگزاری هر هفت مسابقه انجام شد که دو نماینده مازندران موفق به کسب یک برد و یک تساوی شدند. قند کاترین با سرمربی جدید به نخستین برد دست یافت و زندی‌بتن نیز از مشهد یک امتیاز به دست آورد.

دو تیم مازندرانی لیگ برتر فوتسال که در هفته‌های گذشته عملکرد چندان مطلوبی نداشتند و هیچ بردی مقابل تیم‌های دیگر کسب نکردند، در هفته پنجم رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفته بودند که زندی‌بتن موفق شد ۵ – ۳ قند کاترین را شکست دهد و نخستین برد فوتسال مازندران در فصل جاری لیگ برتر فوتسال را مقابل یک تیم هم‌استانی رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست هفته گذشته قند کاترین آمل مقابل زندی‌بتن منجر به کناره‌گیری رضا کُردی از سرمربیگری این تیم تازه‌وارد آملی شد و بلافاصله نیز مسئولان این تیم، جواد اصغری‌مقدم سرمربی پیشین تیم‌های کراپ الوند، سن‌ایچ ساوه و دبیری تبریز را به عنوان سرمربی قند کاترین آمل انتخاب کردند. تغییری که به نظر می‌رسد شوک اولیه را به تیم وارد کرد و منجر به کسب نخستین پیروزی تیم آملی شد.

قند کاترین که در هفته ششم مسابقات از قعرنشین جدول یعنی چیپس کامل مشهد در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل میزبانی کرد، با وجود این که در آستانه شکست قرار گرفته بود به خوبی توانست به بازی برگردد و شکست را با یک برد ارزشمند تعویض کند.

آملی‌ها در شرایطی که ۳ – ۱ از مهمان خود عقب افتاده بودند در نیمه دوم توانستند بازی را در اختیار بگیرند و با به ثمر رساندن پنج گل در یک نیمه توانستند ۶ – ۳ تیم قعرنشین را شکست دهند.

قند کاترین آمل با سه گل مسعود عباسی و گل‌های امیرحسین زینالی، بهرام سارانی و محمدتقی علیزاده ۶ بار دروازه حریف را باز کرد و پرگل‌ترین بازی را رقم زد. سه گل تیم مهمان را نیز امید رخشانی، سجاد امانی و مانی قانع به ثمر رساندند.

با این نتیجه قند کاترین پس از پنج هفته ناکامی به نخستین برد دست یافت و یک پله در جدول صعود کرد. قند کاترین تا پیش از هفته ششم مسابقات با یک امتیازی که در هفته دوممسابقات کسب کرده بود در رتبه سیزدهم قرار داشت و با این برد در رتبه دوازدهم ایستاد.

جواد اصغری‌مقدم سرمربی تیم قند کاترین آمل پس از این بازی گفت: ما نیمه اول را خوب آغاز کردیم، اما نتوانستیم روند خوب را ادامه دهیم و از حریف عقب افتادیم. به نظرم تیم از نظر بدنی و مهره‌ای هنوز شرایط مطلوبی ندارد و نیاز به ترمیم و بازسازی داریم که در فرصت بین دو نیم‌فصل باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما باید یاد بگیرند که برای برد باید دوید و تلاش کرد که خوشبختانه با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم این اتفاق در نیمه دوم افتاد. ضمن این که از هوادران آملی نیز بابت حمایت مستمر و یکپارچه‌شان از تیم تشکر می‌کنم. با وجود این که در نیمه نخست از حریف 3 – 1 عقب افتادیم، اما خیلی خوب تیم را تشویق کردند و به بازیکنان انگیزه دادند.

سرمربی قند کاترین با اشاره به بازی هفته هفتم مقابل مس سونگون خاطرنشان کرد: در تبریز بازی بسیار سنگینی با قهرمان ایران و آسیا خواهیم داشت و امیدواریم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنیم روند تیم هفته به هفته بهتر شود.

تساوی کلاردشتی‌ها در مشهد

دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر فوتسال نیز امروز حریف دیگر تیم مشهدی این مسابقات بود. زندی‌بتن کلاردشت در مشهد مهمان فرش‌آرا شد که در جدول با این تیم همسایه است. تقابل این دو تیم پایاپای و نزدیک دنبال شد و در نهایت نیز با تساوی ۲ – ۲ پایان یافت.

زندی بتن ابتدا از میزبان خود پیش افتاد. اما در همان نیمه نخست بازی به تساوی کشیده شد. تلاش کلاردشتی‌ها برای پیروزی در نیمه دوم نیز ادامه یافت و باز هم توانستند از حریف مشهدی پیش بیفتند. اما فرش‌آرا مانند نیمه نخست باز هم توانست گل تساوی را به ثمر برساند و بازی با همین تساوی به پایان رسید. هر دو گل زندی بتن توسط محمدرضا کرد به ثمر رسید و برای میزبان نیز محمدرضا احمدی و حبیب جعفری گلزنی کردند.

شاگردان مهرداد لطفی در زندی‌بتن کلاردشت با یک امتیازی که در این مسابقه خارج از خانه به دست آوردند ۶ امتیازی شدند و روی پله نهم قرار گرفتند.

مهرداد لطفی سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت پس از این مسابقه اظهار کرد: شاهد یک بازی سراسر تاکتیکی از طرف هر دو تیم بودیم که بابت بازی خوب به بازیکنان هر دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: تیم ما از هر لحاظ خودش را برای برد آماده کرده بود و از حریف هم توانستیم پیش بیفتیم. با تساوی به رختکن رفتیم و در نیمه دوم هم پیش افتادیم. اما متاسفانه بازیکنان ما تحت تاثیر فضای سالن و فشار تشویق هواداران قرار گرفتند و تیم حریف هم با تاکتیک پاورپلی و افزایش فشار روی دروازه توانست به گل برسد.

هفته هفتم مسابقه لیگ برتر فوتسال چهارشنبه ۲۶ مرداد برگزار می‌شود که زندی‌بتن میزبان همسایه‌ هم‌امتیازش در جدول یعنی فولاد زرند ایرانیان است و قند کاترین آمل نیز باید با تیم سوم جدول یعنی مس سونگون در زمین حریف مسابقه دهد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال چیپس کامل مشهد تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت فرش آرا مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال چیپس کامل مشهد لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال چیپس کامل مشهد تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت فرش آرا مشهد زندی بتن کلاردشت لیگ برتر فوتسال قند کاترین آمل نیمه دوم نخستین برد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین

اندیکا در مقطع پایانی فصل دوباره در‌ دسترس ده روسی قرار می گیرد.

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه بود. این بازی در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم با گل های پریرا و لوکاکو با تساوی ۱-۱ در جریان بود، نیمه تمام ماند.

ایوان اندیکا مدافع ساحل عاجی رم در دقیقه ۷۲ به طور ناگهانی به زمین افتاد و اینطور به نظر می رسید که دچار حمله قلبی شده است. به دنبال این اتفاق و به درخواست بازیکنان رم، بازی متوقف و ادامه آن به زمانی دیگر موکول شد. به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ با تست های انجام شده، احتمال هرگونه سکته قلبی رد شد. اندیکا به دلیل ضربه ای که در طول بازی‌ به قفسه سینه اش وارد شده، دچار تنگی نفس شده بود. او ساعتی پیش از بیمارستان مرخص شد و به پایتخت ایتالیا منتقل شد تا روند درمان خود را زیر نظر پزشکان باشگاه رم دنبال کند.

مدت زمان دوری اندیکا از میادین

مدافع ساحل عاجی رم حدود دو هفته باید به استراحت مطلق بپردازد و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کند. او از سه هفته دیگر می تواند تمرینات سبک خود را آغاز کند و به مرور زمان به تمرینات جالوروسی برگردد. به این ترتیب انتظار می رود اندیکا ۳ تا ۴ هفته دیگر آماده بازگشت به میادین شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست