Web Analytics Made Easy - Statcounter

تخریب شیشه ۱۶ خودروی سواری شخصی در تفرجگاه منطقه ارزنه در روز تاسوعای حسینی رخ داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی محمد غلامی اظهار کرد: درپی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش تخریب شیشه ۱۶ دستگاه خودروی سواری شخصی در تفرجگاه منطقه ارزنه در روز تاسوعای حسینی، دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود: متهمان پرونده تخریب شیشه خودروهای سواری در تفرجگاه ارزنه در باخرز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان باخرز گفت: تیم‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان باخرز در این رابطه هفت متهم را شناسایی و دستگیر و متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

منبع: رکنا

کد خبر 595841

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خودرو شیشه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تخریب شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران