Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@02:17:32 GMT

سقوط خونین مرد ۲۶ ساله از ارتفاعات آبشار شیرآباد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۵۱۷

سقوط خونین مرد ۲۶ ساله از ارتفاعات آبشار شیرآباد

یک مرد ۲۶ ساله از ارتفاعات آبشار شیرآباد سقوط کرد که مصدوم برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایمنا، ذبیح‌الله افشانی اظهار کرد: سقوط از ارتفاع آبشار شیرآباد موجب مصدومیت یک مرد ۲۶ ساله شده است.

وی افزود: ساعت ۱۴:۳۷ دقیقه امروز سقوط یک نفر از ارتفاعات آبشار شیرآباد به هلال‌احمر خان‌ببین گزارش شد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر علی‌آباد کتول افزود: پس از حضور نیروهای امدادی در محل حادثه اقدامات لازم برای نجات فرد حادثه‌دیده انجام شد و مصدوم به دلیل درد در ناحیه لگن برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا (ع) خان‌ببین منتقل شده است.

افشانی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به همراه چهار نیروی نجاتگر هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: مردم به ویژه گردشگران هنگام حضور در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار سانحه نشوند.

گفتنی است؛ آبشار شیرآباد در شهرستان رامیان و در شش کیلومتری جنوب شهر خان‌ببین و در میان جنگلی واقع شده و دارای ۳۰ متر ارتفاع است.

منبع: رکنا

کد خبر 595835

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آبشار شیرآباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آبشار شیرآباد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است