Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، دکتر سلاجقه و هیات همراه از خطوط تولید و همچنین دیگر بخش های مجتمع فولاد بافت بازدید و از نزدیک با فعالیت های مجتمع آشنا شدند.
عطارد گودرزی مدیرعامل شرکت احیا استیل بافت در جریان این بازدید توضیحات کاملی از فعالیت های مجتمع ، تولید، طرح توسعه و پیشرفت فیزیکی فاز ۲، اشتغال و جذب نیرو و همچنین برنامه های آینده ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رئیس جمهور نیز از بانیان، سرمایه گذاران و مدیریت مجتمع که توانسته بخشی از اشتغال سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه را حل کند، قدردانی کرد.
این گزارش حاکیست: میزان تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد بافت سالانه ۸۰۰ هزار تن است. همچنین پیشرفت فیزیکی فاز ۲ این مجتمع نیز به بیش از ۶۵ درصد رسیده است.
کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که از سال ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی گروه مالی گردشگری مجتمع فولاد بافت احیا استیل بافت محرم عاشورا روز خبرنگار ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی فولاد بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیسی از رئیس جمهور نیکاراگوئه

رئیس جمهور در پیامی از پیام تسلیت و ابراز همدردی رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور نیکاراگوئه با جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت جمعی از نمایندگان کشورمان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با قدردانی از ابراز همدردی «دانیل اورتگا ساآودرا» رئیس جمهور و خانم روساریو موریو، معاون رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران به مناسبت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی دشمن صلح و آرامش بوده و به هیچ یک از اصول و قوانین بین‌المللی پایبند نیست. امید است با حمایت ملت‌های آزاده و کشورهای مستقل همانند کشور دوست نیکاراگوئه، در آینده نزدیک شاهد پاسخگو نمودن این رژیم در قبال ارتکاب این همه جنایت باشیم.

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشتبه گزارش تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • قدردانی رئیسی از رئیس جمهور نیکاراگوئه
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با ملت ایران
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران
  • جشن گلریزان در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برگزار شد
  • گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • اشتغال زایی، اولین آورده توسعه معادن کوچک برای اقتصاد