Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:43:01 GMT

نجات ۶۰ شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۶۱۴

نجات ۶۰ شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر

جلال ملکی در تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک ولیعصر گفت: ساعت ۱۴ ظهر جمعه یک مورد آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر، خیابان بافان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه دو دستگاه نردبان و بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: عوامل شهرداری منطقه و ستاد بحران منطقه نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در دو بلوک بود که جمعاً ۷۰ واحد می‌شد که از طریق راهرو‌ها به یکدیگر راه داشتند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: آتش‌نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی و پهن کردن تشک نجات عملیات را آغاز کردند و جمعاً بیش از ۶۰ نفر از ساکنان این ساختمان با کمک آتش‌نشانان به سلامت خارج شدند.

ملکی اذعان کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت و آتش‌نشانان خیلی سریع موفق شدند خود را به کانون آتش‌سوزی برسانند و آتش را مهار کردند و از گسترش آتش به جا‌های دیگر جلوگیری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی مهار آتش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلال ملکی درباره آخرین اقدامات تیم اعزامی از سوی آتش‌نشانی تهران به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز سوم اردیبهشت ماه، چهارمین روز از فعالیت تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان است. این شهرستان، در پی بارش‌های بی سابقه، دچار آبگرفتگی های بسیاری شده بود که آتش نشانان برای انجام اموری مانند تخلیه آب به این شهرستان اعزام شده بودند.

ملکی گفت: بیش از هشت محله این شهرستان بسیار وضعیت بدی داشت. همچنین محوطه یک بیمارستان، کاملاً به زیر آب رفته بود که تیم‌های عملیاتی بیش از ۲۴ ساعت است که در آنجا مشغول تخلیه آب هستند. البته این بیمارستان فعال است. همزمان تخلیه آب از بیش از ۳۰ خانه توسط آتش‌نشانان نیز انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر، بخشی از تیم عملیاتی، در روستای پزم شهرستان کنارک در حال اجرای عملیات تخلیه آب هستند و حضور آتش‌نشانان در این مناطق تا هر زمانی که نیاز باشد، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085482

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان