Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@04:06:57 GMT

نظامیان صهیونیست بار دیگر یک خبرنگار را هدف قرار دادند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۷۴۸

نظامیان صهیونیست بار دیگر یک خبرنگار را هدف قرار دادند

در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری، یک خبرنگار دیگر زخمی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان یورش روز جمعه نظامیان صهیونیستی به شهرها و مناطق مختلف کرانه باختری بویژه در نابلس، ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

گفته شده در درگیری‌های امروز کرانه باختری، یک خبرنگار نیز زخمی و تعدادی از شهروندان فلسطینی هم بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ها، کانون اصلی درگیری‌ها نابلس، الخلیل، اغوار و روستای کفر قدوم بود.

با وجود زخمی شدن یک خبرنگار در درگیری‌ها و حملات روز جمعه نیروهای صهیونیست، اما نام و مشخصات این خبرنگار اعلام نشده است.

این نخستین بار نیست که صهیونیست‌ها خبرنگاران را در مناطق اشغالی و بویژه کرانه باختری هدف قرار می‌دهند. دو ماه پیش، قتل «شیرین ابوعاقله» با گلوله نظامیان صهیونیست سر و صدای زیادی به پا کرد و در بسیاری از رسانه‌ها و مجامع این قتل به شدت محکوم شد. صهیونیست‌ها حتی پس از شیرین ابوعاقله یک خبرنگار دیگری فلسطینی را هدف قرار دادند و او نیز به شهادت رسید، اما با وجود این پرونده سیاه نظامیان تل آویو در ترور و آزار رساندن به خبرنگاران، تا کنون هیچ اقدام مؤثری برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی در مجامع غربی دنبال نشده است.

حتی در نبرد سال گذشته سیف القدس، جنگنده‌های صهیونیستی یک ساختمان متعلق به خبرگزاری آسوشیتدپرس ر ا با موشک هدف قرار دادند و آن را تخریب کردند، اما در
‌آن زمان نیز این اقدام رژیم صهیونیستی در شورای امنیت و دیگر نهادها و زیرمجموعه‌های سازمان ملل به صدور قطعنامه علیه تل آویو منجر نشد.

به گفته کارشناسان، ترس صهیونیست‌ها از انتشار خبرهای مرتبط با اوضاع فلسطین مهمترین دلیلی است که آن‌ها خبرنگاران و بنگاه‌های خبری را هدف قرار می‌دهند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست کرانه باختری یک خبرنگار هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری رویترز به نقل از بیانیه شورای اتحادیه اروپا نوشت که گروه نژادپرست یهودی "لحاوا" به همراه گروه "جوانان ستیغ" و دو تن از فعالان آن تحریم شده اند.

اسرائیل کرانه باختری را در جنگ ۱۹۶۷ به تصرف خود درآورد و از آن زمان تاکنون این منطقه تحت اشغال نظامی بوده و شهرک‌های صهیونیست نشین به طور مداوم گسترش یافته ‌اند. فلسطینی ها کرانه باختری را به همراه قدس شرقی و غزه جزئی از کشور مستقل خود می دانند.

کد خبر 845575 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تحریم اتحادیه اروپا

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران